אני אוהב את השיר נטו כי הצורת בנייה שלו ככ מגניבה לדעתי של הקטע של אני מרגיש בפנים ואז כל בית פותח ברגש שאני מרגיש וגם כי הוא מדבר עם משהו מאוד ספציפי אצלי אני לרוב לא אוהב לכתוב על "אהבה" בכל מקרה רק סקיצה אשמח לדעה וביקורת אני אפילו לא בטוח אם השיר גמור
מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים אני לא אוהב אותך, הכל רק דיבורים מה כבר עשית? גנבת לי את הנעורים עם חברה טובה כמוך מי צריך אויבים אני מרגיש בפנים אני מרגיש בפנים
כעס חיבקת אותי מלא ואכלת לי את הראס החלפת אותי בהומו, ותאמת שדיי נמאס זרקת עליי מילים שבסוף את לא בדיוק שם בכיתי עלייך כמו איזה ילד מטומטם
אז מה ההגדרה לחברים טובים לשנייה בזוגיות ותוך שנייה אחים היית שלי ואז הפכנו לזרים ובסוף אני זה שנדפק מניתוק קשרים
אז מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים אני לא אוהב אותך, הכל רק דיבורים מה כבר עשית? גנבת לי את הנעורים עם חברה טובה כמוך מי צריך אויבים אני מרגיש בפנים אני מרגיש בפנים
אשמה נפלתי לאחת כמוך כמו כבשה האמנתי שאני בטופ כשאני ברצפה כששיתפתי ברגש, עניין לך תביצה ברחת בריצה
לא איבדתי אותך גם איבדתי תשאר אם זה לבחור אני או את, ניצחת בפער המשכת כמו כלום אבל זה לא ניגמר הפצע שהשארת אצלי לא נסגר
אז מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים אהבתי אותך, דיי עם השקרים חשבתי שאנחנו חברים אבל עם מישהי כמוך מי צריך אויבים אני מרגיש בפנים אני מרגיש בפנים