התחברות הרשמה

ביקורת על השיר?

אני אוהב את השיר נטו כי הצורת בנייה שלו ככ מגניבה לדעתי של הקטע של אני מרגיש בפנים ואז כל בית פותח ברגש שאני מרגיש
וגם כי הוא מדבר עם משהו מאוד ספציפי אצלי אני לרוב לא אוהב לכתוב על "אהבה"
בכל מקרה רק סקיצה אשמח לדעה וביקורת אני אפילו לא בטוח אם השיר גמור

מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים
אני לא אוהב אותך, הכל רק דיבורים
מה כבר עשית? גנבת לי את הנעורים
עם חברה טובה כמוך מי צריך אויבים
אני מרגיש בפנים
אני מרגיש בפנים

כעס
חיבקת אותי מלא ואכלת לי את הראס
החלפת אותי בהומו, ותאמת שדיי נמאס
זרקת עליי מילים שבסוף את לא בדיוק שם
בכיתי עלייך כמו איזה ילד מטומטם

אז מה ההגדרה לחברים טובים
לשנייה בזוגיות ותוך שנייה אחים
היית שלי ואז הפכנו לזרים
ובסוף אני זה שנדפק מניתוק קשרים

אז מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים
אני לא אוהב אותך, הכל רק דיבורים
מה כבר עשית? גנבת לי את הנעורים
עם חברה טובה כמוך מי צריך אויבים
אני מרגיש בפנים
אני מרגיש בפנים

אשמה
נפלתי לאחת כמוך כמו כבשה
האמנתי שאני בטופ כשאני ברצפה
כששיתפתי ברגש, עניין לך תביצה
ברחת בריצה

לא איבדתי אותך גם איבדתי תשאר
אם זה לבחור אני או את, ניצחת בפער
המשכת כמו כלום אבל זה לא ניגמר
הפצע שהשארת אצלי לא נסגר

אז מי את שתספרי לי מה אני מרגיש בפנים
אהבתי אותך, דיי עם השקרים
חשבתי שאנחנו חברים
אבל עם מישהי כמוך מי צריך אויבים
אני מרגיש בפנים
אני מרגיש בפנים
28 ביוני 2026, 02:56
ביקורתכתיבהחוות דעתמילים    
4 תשובות
נהדר
ס
ספסביח
מדהים
א
אין לי כינוי(^^)
מרגש
S
SapSap6
וואי יפה ממש
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אשמח לביקורת לשיר הזה
אפשר ביקורת לשיר שכתבתי? תודה לעונים!
שלום לכל מי שער :) תוכלו לתת ביקורת לשירה והנגינה שלי ?
ביקורת שיר
אני יכולה בבקשה ביקורת לשירה שלי ?
היי יש מצב שתתנו ביקורת לשיר?
ביקורת לשירה שלי.
מישהו יכול לתת לי ביקורת לשיר שלי?
צריכה ביקורת(שיר)
אפשר בבקשה ביקורת לשיר שכתבתי?
סיימתי את השיר הראשון שלי וממש חשוב לי לשמוע עליו ביקורות, השיר בפירוט (אני יודע שהוא ממש דומה ליא2)