17 תשובות
לא לעשות לי ספויילרר
יש
אם את חושבת שאת כזאת כנראה שאת לא היחידה שיכולה להיות חברת אמת
לא ככה?
אנונימית
עוד לא הגעתי
ובעזה אני גם לא אגיע
שואל השאלה:
^^^מחזיקה לך אצבעות שזה לא ספויילרר
אנונימית
גיליתי את זה בגיל 18 בערך
אבל זה לא שאין בכלל פוט צריך לחפש טוב ולא להיות חבר של כל אחד שמכירים
לקוח זמן למצוא אנשים טובים שבאמת יהיו חברים טובים האמת
שואל השאלה:
^^^^אז למה קשה ככ למצוא אותן אם כולן חושבות ככה על עצמן? הן רק מנסות לשכנע את עצמן ומאמינות אמונה עיוורת. אולי גם אני כזאת מי יודע
אנונימית
תיכון
כיתה
ד
אנונימית
עכשיו בערך
כאילו כן יש חברות אמיתיות פשוט הן מעטות
לא מזמן גיליתי
האמת שיש
עברתי הדרה ניתקתי קשר מהחברות הכי טובות שלי שנים ואחרי זה מצאתי את 2 החברות הכי טובות שלי.
קשה למצוא אנשים טהורים וטובי לב אבל הם קיימים בהחלט.
לא יודעת אם להגדיר את זה ככה אבל יש משהו במה שאת אומרת, אני סומכת באמת רק על המשפחה ןהבן זוג שלי לא על אף אחד אחר
לא נכון אגב
זה לא נכון, יש לי חברות וחברים ממש טובים, חברים ממש מדהימים, באמת שזו חברות אמת.
כנראה שלא מצאת את האנשים שלך עדיין
אנונימית
גיליתי את זה בערך השנה אבל זה לא נכון לגבי כולן
שואל השאלה:
^^^^אמרת פשוט בדיוק את מה שאני מרגישה עכשיו
אנונימית
הלי קשר לחברות
אין כזה דבר אמת .
חוץ מזה שמתים ואני מקווה שזה לא ספוילר לאף אחד.ת
התחברות ל