35 תשובות
אני התחזתי פעם אחת
לא יודעת לא בדקתי מי אמיתי ומי לא
אני לא בת
יש פה מלא מתחזים אבל זה קל להבין רוב הפעמים
כן אני למשל חייזר בחיים האמיתיים
אחלה רוזלינהה
עלית עליי אני בכלל חתול
שואל השאלה:
את בת 112
את בת 112
אנונימי
אני בת במרשתת
בלאד
היי!
אני בת!
בפעם האחרונה שבדקתי לפחות...
אני בת!
בפעם האחרונה שבדקתי לפחות...
הן כן אבל אנחנו לרוב פשוט המוזרות שלא יוצאות מהבית
אנונימית
בטוח יש פה מתחזות אבל בכללי אני די בטוחה שהרוב פה אמיתיות
יש מצב לא ממש אכפת לי
מאוד מוזר שיש הרבה בנות במרשתת (אני בת)
עלית עליי
אני צריך הוכחה משכנעת בשביל לדעת אם הן בנות...
יש לי כוס.
בנות זו ההמצאה של האילומינטי והבונים החופשיים, דיי להזות
בתאילנד יש בנות שהן לא באמת בנות
אין לזה סוף
אין לזה סוף
אנונימי
בנות זה בנים שהגזימו בברית מילה שלהם
מה הפואנטה להתחזות
לא יודעת לא חושבת
לא יודעת לא חושבת
יש מישהו שאני יודעת בוודאות שמתחזה לבת בת עשרים כשהוא נער בכיתה ט.
(הוא בשכבה שלי), והוא אשכרה ענה על שאלות מ*ניות פה ששאלו בנות וזה ממש מטריד.
(הוא בשכבה שלי), והוא אשכרה ענה על שאלות מ*ניות פה ששאלו בנות וזה ממש מטריד.
אנונימית
רק בכספ
שואל השאלה:
לפי דעתי לא רק כמה
לפי דעתי לא רק כמה
אנונימי
יש כמה מתחזות בטוח
אחי, בנות לא קיימות, זו המצאה כמו פלסטין ופתח תקווה
פיל נפיל לכל המכירים^^
אנונימי
נודרת ונשבעת אני בת
אני התחזתי לבן פעם אחת
אני אמיתית לפי מה שאני זוכרת
אני זוכרת רק כשהייתי בת 12 התחזתי לגבר גיי בן 20 ומשהו באיזה אתר אנימה (ולא פיתתי אף אחד או משהו כזה פשוט אהבתי להמציא סיפורים כי הרגשתי מגניבה שאף אחד לא יודע מי אני באמת)
אבל אני כבר לא עושה את זה כי האתר הזה נסגר
וגם כי עכשיו יש לי טיפה יותר מוח ממה שהיה לי אז
אבל אני כבר לא עושה את זה כי האתר הזה נסגר
וגם כי עכשיו יש לי טיפה יותר מוח ממה שהיה לי אז
חח אמלה אני בוכה
נקודה טובה אין לי מושג
נקודה טובה אין לי מושג
באותו הנושא: