8 תשובות
שואל השאלה:
מגיל 17 אני לא הייתי לבד עכשיו אני מת לא מצליח להתגבר על בחורות שאני סיימתי את זה איתן שעשו לי רק רע בחיים
מגיל 17 אני לא הייתי לבד עכשיו אני מת לא מצליח להתגבר על בחורות שאני סיימתי את זה איתן שעשו לי רק רע בחיים
אנונימי
תגיד לאצמל ששבוע הבא זאת התחלה חדשה
להתעסק בצהל ולא במה שהיה
זה דברים שעברת תנסה לשכוח מזה ולא להפוך את זה לעיקר
להתעסק בצהל ולא במה שהיה
זה דברים שעברת תנסה לשכוח מזה ולא להפוך את זה לעיקר
שואל השאלה:
אני פשוט לא מצליח אני מתעורר בבוקר עם תחושה רעה אני לא ישן בלילות התחושה של הבדידות חונקת אותי
גם כשאני יוצא כל יום זה עוזר ממש קצת
אני פשוט לא מצליח אני מתעורר בבוקר עם תחושה רעה אני לא ישן בלילות התחושה של הבדידות חונקת אותי
גם כשאני יוצא כל יום זה עוזר ממש קצת
אנונימי
מזדהה איתך אם אתה צריך לפרוק אני פה...
תנסה להכיר אנשים חדשים שימלאו את תחושת הבדידות
אפילו לדבר
להבין ולזכור שלא כולם כאלה רעים
זה רק מרגיש ככה
יש אנשים טובים בעולם גם
אתה לאט לאט תכיר אותם אני מבטיחה
תתרכז לבנתיים נטו בגיוס ובמה שהולך להיות
אפילו לדבר
להבין ולזכור שלא כולם כאלה רעים
זה רק מרגיש ככה
יש אנשים טובים בעולם גם
אתה לאט לאט תכיר אותם אני מבטיחה
תתרכז לבנתיים נטו בגיוס ובמה שהולך להיות
שואל השאלה:
בחיים שלי לא הייתי עם בחורה או חברים שלא היו אליי רעים בסופו של דבר
האמון שלי באנשים מת
בחיים שלי לא הייתי עם בחורה או חברים שלא היו אליי רעים בסופו של דבר
האמון שלי באנשים מת
אנונימי
באמת שאני מבינה אותך
כל מה שנותר זה להיות חזקים ולתת לזמן לעשות את שלו
כל מה שנותר זה להיות חזקים ולתת לזמן לעשות את שלו
העולם הזה גורם לך לאבד תקווה באנשים אבל תהיה חזק ..
באותו הנושא: