7 תשובות
גיל 13
יצאתי לעבוד
כנראה מוקדם מאוד, אף פעם לא היה חסר משהו ותמיד הייתה לנו רמה חיים טובה
מעריך את זה מאוד
בגיל 4
כשהייתי קטנה והלכתי עם אבא שלי לסופר, אחרי שראיתי את המחיר על הקבלה הייתי בטוחה שהוא מיליונר. עכשיו אני יודעת שלא, אבל יש לי חיים נוחים מאוד וזה בזכות ההורים שלי.
ידעתי את זה בערך מגיל 7 אבל באמת הבנתי רק אחרי 12
בגיל 13 כזה
אחרי שההורים שלי התגרשו הבנתי שזה נבע גם מנושא הכסף וגם היה יותר קשה להחזיק בית לבד, אז זה התבטא בזה שנאמר לי המון פעמים שפשוט אין כסף לככה וככה
אנונימית
זה לא בדיוק שאין לנו כסף
פשוט לעומת רוב החברים שלי יש לנו פחות
הבנתי את זה כשראיתי שקונים לחברים שלי טלפון או בושם ברגע שהם מבקשים, או שהם טסים בספונטניות
וזה דברים שהם כמו חלום בשבילי
אנונימית