10 תשובות
זה עניין של אגו, שחררי.
אולי בגלל שהוא היחיד שכביכול "דחה" אותך הוא מהווה אתגר בשבילך וזה מה שגורם לך לרצות אותו כל כך
תחשבי על זה
יש לנו הבנות קצת קטע דפוק שאנחנו נתקעות על אלו שהכי לא מתאימים אין לי טיפים חכמים לתת לך הפתרון היחיד זה לתת לזה זמן וזה יעבור
לכי תשיגי אותו גירל
שואל השאלה:
עברו כבר 4 חודשים :')
אנונימית
שואל השאלה:
אני אכתוב לכן קצת את הסיפור בכללי יצאנו 3 שבועות ואז הוא חתך בגלל שהוא היה בתקופה ממש רעה הוא יצא מעזה ויצא מהצבא גם בגלל דברים שלו ואז ביקש שנחזור חזרנו יצאנו עוד 3 שבועות ואז עוד הפעם חתך ואז ניסה אחרי חודשיים לחזור פעם שלישית ואמרתי לו לא כי גם הרגשתי שהוא קצת מנצל אותי מינית יותר ועד עכשיו זה לא משתחרר לי
אנונימית
אז את דחית אותו מה את רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מרגיש ככה לא יודעת אני מתחרפנת כבר ארבעה חודשים והכי גרוע שאני רואה אותו כל איזה חודש כי יש לנו מעגלים משותפים
אנונימית
הבחור גרם לך להרגיש שאת לא שווה יותר מדי, כמו שאמרתי, זה עניין של אגו, שחררי, זה יעבור.
מי שלא רוצה אותך זאת בעיה שלו.. את לא רוצה להיות עם מישהו שלא מעוניין ועיוור לכמה שאת מדהימה
התחברות ל