9 תשובות
שואל השאלה:
אבחון של מה ואצל מי?
אבחון של מה ואצל מי?
אנונימית
יש מכוני איבחון מוכרים על ידי משרד החינוך או אם סיימת בית ספר כנראה יש באינטרנט, תספרי מה את חושבת שיש לך והם יעשו לך איבחון
שואל השאלה:
כבר המליצו לי בעבר ללכת לבדוק אוטיזם וocd אבל אף פעם לא עשיתי עם זה משהו
יכול להיות שזה קשור?
כבר המליצו לי בעבר ללכת לבדוק אוטיזם וocd אבל אף פעם לא עשיתי עם זה משהו
יכול להיות שזה קשור?
אנונימית
כן חדמש :)
שואל השאלה:
הו
תודה❤
הו
תודה❤
אנונימית
פשוט נמאס לך מדברים מהר :)
אם את חושבת שזה על גבול האובססיה כבר אולי תלכי לאבחון כלשהו
אם את חושבת שזה על גבול האובססיה כבר אולי תלכי לאבחון כלשהו
אף אחד לא באמת שם לב לביו
את משתעממת מהר או מחליפה אישיות זהו
באותו הנושא: