38 תשובות
דפוק במה
שואל השאלה:
בהכל
אנונימי
ח ח ח ח לא נראה לי ככה אבל אם אתה מתעקש על זה אז תחפש מישהי כמוך
שואל השאלה:
אין מישהו כמוני בשום מקום
אנונימי
תנסה אולי בר? או אפליקציה להיכרויות.. אני גם במצב שאני לא יודעת איך למצוא מישהי
שואל השאלה:
ולזה קוראים סולידריות הומולסבית
אנונימי
אם אתה אומר ככה אז תלא דפוק כי אין כזה דבר שאתה הכי דפוק אם אתה מבין שאתה דפוק
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני הכי דפוק אבל אני מאוד קרוב לזה
אנונימי
או יופי אז תלא דפוק רק קרוב בקיצר תחפש מישהי ואל תגיד תשטויות של דפוק לא דפוק ותמצא מאחל לך לא דפוקה כמוך ח ח ח ח
כי מי עוד יבין את המצב אם לא מישהי באותו מצב:(
שואל השאלה:
זה לא מתחלק להכי דפוק ולא דפוק
ואני לא חושב שאני אמצא מישהו דפוק כמוני אי פעם
אנונימי
שואל השאלה:
prettycherry בואי נבכה ביחד
אנונימי
אבל עזבי הוא לא במצב של דפוק הוא רק חושב ככה כי הוא לא מוצא את האחת אבל הוא לא יודע שזה לוקח זמן
גם אני מפגרת ולא יודעת אם איי פעם אמצא מישהי
כןן בוא נבכה ביחד *חיבוק*
שואל השאלה:
אני לא חושב ככה כי אני לא מוצא בן זוג אני חושב ככה כי יש לי 9 אבחנות פסיכיאטריות
אנונימי
יאו שתיכם צריכים טיפול אתם לא דפוקים ולא מפגרים ולא מטומטמים אולי בישנים ולכן אתם לא מוצאים אבל תפסיקו לומר שאתם דפוקים
שואל השאלה:
אני לא ביישן, להפך
אנונימי
אז אולי אתה לא בישן בהגזמה אבל אתה וגם היא לא דפוקים ורגע בן כמה אתה אחי
שואל השאלה:
אני בן 21
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא ביישן בכלל
אנונימי
נו אז תנסה את מזלך עם ההיא
אני אישית דווקא כן בנאדם מאוד ביישן אבל אחרי שמכירים אותי אני יותר נפתחת
נשמעת בקטע
אחי איך אנחנו נהיה ביחד אם אנחנו מחפשים זוגיות אחרת לגמריי
מה את מחפשת
שואל השאלה:
אני יוגב לא הבין שאנחנו הומו ולסבית
אנונימי
ח ח ח ח סליחה אחי הסבירו לי
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
זה מה שקורה כשלא קוראים את השאלה כמו שצריך חחח
שואל השאלה:
ואת כל התשובות חחח
אנונימי
חחח ב ד י ו ק
צודקים ח ח ח ח
שואל השאלה:
השיחה הזאת עשתה אותי רעב
אנונימי
רוצה שאשלח לך סושי וירטואלי? חחח (לא שיש דרך אבל למה לא)
שואל השאלה:
אתמול אבא שלי קנה לי סושי ליומולדת
אנונימי
יאמי! איזה כיף :) מזל טוב אגב!
אגב יש סיכוי אולי נעבור לצאט? הייתי רוצה להתייעץ איתך לגביי משהו אם אפשר כמובן
שואל השאלה:
בכיף
אנונימי