אם מישהו מחזיק את הדלת למישהו אחר שנמצא מאחורי ואני גם עוברת בדלת לפני אותו מישהו אני אמורה להגיד תודה?
כי כאילו מצד אחד הוא לא פתח את הדלת בשבילי אז אם אני אגיד תודה אני אצא קצת חיה בסרט כזה אבל מצד שני עדיין עברתי בדלת והוא סוג של עזר לי אז זה מוזר לא להגיד תודה