התחברות
הרשמה
שאני נכנס לבית ספר ופותח תשער ושיש בנות מאחוריי אני מחזיק להן את הדלת זה מעלה?
28 בינואר 2024, 19:25
דלתות
4 תשובות
אבל זה גם הבייר מינימום
ט
טייגריניה
כן
ט
טייגריניה
כן
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
כן
לא אם אתה מדבר על זה
N
Narcissus
באותו הנושא:
לפני שאתם נכנסים למקלחת אתם פותחים קודם את המים או קודם נכנסים ואז פותחים את המים??
למה יוצאים לי קנאקים שאני מקפל ופותח את הברך?
דתיים- כשההורים שלכם נכנסים לחדר או לבית אתם עומדים בכל פעם שההורים נכנסים?
למה פותחים בתי ספר וקניונים למרות שיש אזהרה על גל שלישי?
צבעתי תשער לבד בבית ו..
בתוך הגוף יש חושך, אז אם פותחים את הפה, אור נכנס בפנים?
אם הקראש שלי בקפסולה אחרת יש סיכוי שאראה אותו ברגע שאני נכנס והוא יוצא?(בבית ספר)
איך זה עובד שאני עושה ריסוס כאילו הגוק נכנס לבית וישאר מת או שהוא לא נכנס ?
יש זמר אחד שאני מתייגת בסטורי הוא ישר נכנס וגם שאני שולחת לו סרטונים בפרטי,ולחברות שלי הוא לא פותח,למה לדעתכם?
שאלה: אם יש לי מפתח לבית או משהו ואני פותח את הדלת עם מפתח ונכנס זה נחשב פריצה?
תמיד שאני מגיע לבית ספר אני נכנס לדיכאון ואני כבר בכיתה יב, אז לא שווה לנשור