14 תשובות
לרוב בנות.
בנות
אנונימית
בנות.
בנות
בנות
שווה שווה
זה כל אחד כלפי עצמו ולא מגדרים.
זה כל אחד כלפי עצמו ולא מגדרים.
בנות
אנונימית
אי אפשר לדעת; זו התמודדות קשוחה של כולם
לרוב נשים מרגישות יותר בנוח לדבר על זה וגברים שומרים תחוויה הלא נעימה לעצמם.
לרוב נשים מרגישות יותר בנוח לדבר על זה וגברים שומרים תחוויה הלא נעימה לעצמם.
בנות קצת יותר אבל לבנים יש גם הרבה בעיות עם דימוי עצמי
להגיד שבנות זה פשוט לא נכון
יש לבנות
אבל יש גם לכל הבנים
אין מישהו שאין לו בעיות עם הגוף שלו ולהגיד שרק לבנות יש זה מנותק וחשוך
יש לבנות
אבל יש גם לכל הבנים
אין מישהו שאין לו בעיות עם הגוף שלו ולהגיד שרק לבנות יש זה מנותק וחשוך
בנות
לרוב בנות
בנות
בנות
אנונימי
באותו הנושא: