123 תשובות
שיעשו מה שטוב להן
יש בנות שרוצות את זה מה אפשר לעשות שפשוט יתלבשו איך שבא להן
מה אכפת לך
"הבנים בדוק יאהבו את זה" אההה שאלה
חוסר כבוד עצמי?מה נראלך
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה מגעיל לראות את זה , פעם זה לא היה קורה פעם היה כבוד עצמי! איכ
זה כזה מגעיל לראות את זה , פעם זה לא היה קורה פעם היה כבוד עצמי! איכ
אנונימית
לא מתוך קנאה?
"הבנים..."
"הבנים..."
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר הבנים יאהבו את זה אני באמת לא מבינה נשים כאלו
מה הקשר הבנים יאהבו את זה אני באמת לא מבינה נשים כאלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל לסבית
ומזהיפ בידיוק מה הנשים שאתן לפי התגובות שלכן...
אני בכלל לסבית
ומזהיפ בידיוק מה הנשים שאתן לפי התגובות שלכן...
אנונימית
אז אל תביני חחח
כל אחת ומה שהיא בוחרת
כמו שאני לא אשפוט אותך שאת לא מעלה את לא צריכה לשפוט בנות אחרות
למה זה מפריע לך בעצם?
כל אחת ומה שהיא בוחרת
כמו שאני לא אשפוט אותך שאת לא מעלה את לא צריכה לשפוט בנות אחרות
למה זה מפריע לך בעצם?
שואל השאלה:
עצוב לי לראות בנות נואשות להראות את הגוף שלהן יופי זה לא משהו שהכל בחיים והן לא מבינות את זה
עצוב לי לראות בנות נואשות להראות את הגוף שלהן יופי זה לא משהו שהכל בחיים והן לא מבינות את זה
אנונימית
צודקת
זה מגעיל
זה מגעיל
^^^מהאלה שאומרות שאישה שמתחילה עם גבר זה נואש
זה פשוט חוסר ביטחון עצמי, אז הן מעלות את זה בשביל תשומת לב
שואל השאלה:
בעיניי זה כן זה דבר מאוד מגעיל.
בעיניי זה כן זה דבר מאוד מגעיל.
אנונימית
להעלות תמונה בבגד ים זה לא נואש
באיזה שנה את חיה
באיזה שנה את חיה
איכס שעוד יש אנשים כמוך שכל מה שיש להם בחיים זה להתלונן על אחרים ,על מה שהם לובשים ואיך הם נראים.
אולי זה מה שנותן לה ביטחון??
אולי היא פשוט אוהבת את איך שזה נראה עליה??
תתעסקי בעניינים שלך
אולי זה מה שנותן לה ביטחון??
אולי היא פשוט אוהבת את איך שזה נראה עליה??
תתעסקי בעניינים שלך
אנונימית
לדעתי, כשזה ממש חושפני, לרוב זה בגלל תשומת לב או זולות. זה תלוי בזווית המצלמה, כי תמונה עם בגד ים מרחוק לא שווה לתמונה שהזווית מראה ומדגישה ללא ספק את התחת.
אם זה מתוך תשומת לב או זולות זה עצוב, אבל אין מה לעשות ואין ממה להיות עצוב. עניין שלהן, שיעשו מה שבא להן.
אם זה מתוך תשומת לב או זולות זה עצוב, אבל אין מה לעשות ואין ממה להיות עצוב. עניין שלהן, שיעשו מה שבא להן.
מרגיש לי שאת מתביישת להתלבש חשוף ואת מפילה את זה בלא מודע על בנות אחרות
מסכים לגמרי, שואלת השאלה כתבה את זה כאנונימית ולכן אין סיבה שהיא תתחנף לבנים, בחורה שמכבדת את עצמה לא תלך חשופה בלי קשר לשום דת
אנונימי
שכל אחת תלבש מה שבאלה. יש כאלה שלובשות בשביל תשומת לב מבנים ויש כאלה שלובשות סתם כי הן אוהבות את הגוף שלהן. אז מה
זה החלטה שלהן
^^^^^ (אנונימי)
ומה ההגדרה של חשוף? מה שיכול להיראות למישהי ממש חשוף יכול להיראות לך סבבה והפוך
זה תלוי בחברה ובנקודת מבט, ככה שזה לא באמת משנה כלום.
וגם אם זה חשוף מה זה משנה לאנשים שהן לא הבנות האלה
שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ואני לא חושבת שלתת ביקורת על אנשים אחרים יעזור לכם
ומה ההגדרה של חשוף? מה שיכול להיראות למישהי ממש חשוף יכול להיראות לך סבבה והפוך
זה תלוי בחברה ובנקודת מבט, ככה שזה לא באמת משנה כלום.
וגם אם זה חשוף מה זה משנה לאנשים שהן לא הבנות האלה
שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ואני לא חושבת שלתת ביקורת על אנשים אחרים יעזור לכם
יא פיקמי סתמי אחר כך מאשימים בנות שאנסו אותן כי הן התלבשו חשוף
שואל השאלה:
למה אתם תומכים בזה, זה כזה קשה להבין...
לעודד בנות להחפיץ את הגוף שלהן , איכ! זול זה מגעיל
למה אתם תומכים בזה, זה כזה קשה להבין...
לעודד בנות להחפיץ את הגוף שלהן , איכ! זול זה מגעיל
אנונימית
אני חושבת שחשוף זה ממש יפה - אין תמונה שלי בביקיני ואני בקושי הולכת עם חולצות בטן אבל אני חושבת שהסיבה העיקרית שהבנות עושות את זה זה כי חשוף יפה ואני ממש מבינה את זה
לי ספציפית לא אכפת כי אני בכיתת מחוננים והמורה שלי למתמטיקה אוכף מאוד
אני מבינה את הרצון של בנות להחפיץ את עצמן לקבלת תשומת לב - זו דרך קלה שלא דורשת הרבה מאמץ
גם חשוף זה ממש יפה בלי קשר, אני הולכת עם מחשוף ציצי לפעמים כי זה יפה ולא כי בא לי להחפיץ את עצמי
לי ספציפית לא אכפת כי אני בכיתת מחוננים והמורה שלי למתמטיקה אוכף מאוד
אני מבינה את הרצון של בנות להחפיץ את עצמן לקבלת תשומת לב - זו דרך קלה שלא דורשת הרבה מאמץ
גם חשוף זה ממש יפה בלי קשר, אני הולכת עם מחשוף ציצי לפעמים כי זה יפה ולא כי בא לי להחפיץ את עצמי
שואל השאלה:
מה הקשר פיק מי? ואני לא מאשימה נשים שנאנסו בגלל הלבוש...
מה הקשר פיק מי? ואני לא מאשימה נשים שנאנסו בגלל הלבוש...
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא אוהבת לראות בנים שמחפיציפ את הגוף שלהם זה מגעיל באותה מידה
אני גם לא אוהבת לראות בנים שמחפיציפ את הגוף שלהם זה מגעיל באותה מידה
אנונימית
באתי להסכים איתך עד שראיתי איך ענית בתגובות...
מה אכפת לך? שיעשו מה שבא להן, מי את שתגידי להן שהן מסכנות?
עצם זה שגם פתחת את השאלה בזה שאמרת שיש לך "גוף אלוהי" גורם לזה קצת להיראות כאילו את מקנאה בבנות האלה ורצה להשיג אישוש שאת בתור אחת שלא עושה ככה שווה יותר...
תתביישי לך.
מה אכפת לך? שיעשו מה שבא להן, מי את שתגידי להן שהן מסכנות?
עצם זה שגם פתחת את השאלה בזה שאמרת שיש לך "גוף אלוהי" גורם לזה קצת להיראות כאילו את מקנאה בבנות האלה ורצה להשיג אישוש שאת בתור אחת שלא עושה ככה שווה יותר...
תתביישי לך.
אלוהים השאלה הזאת זו ההגדרה לרייג' בייט
סימה אופנה אופנתית
תאמת אני גם לא רואה בעיה בלהתלבש חשוף
זה ממש תלוי בחברה, יש מקומות שזה נראה ממש נורמלי ויש מקומות שזה נחשב מוזר/ צומי
שכל אחד יעשה מה שבא לן
מגעיל אתכם? אל תסתכלו
תאמת אני גם לא רואה בעיה בלהתלבש חשוף
זה ממש תלוי בחברה, יש מקומות שזה נראה ממש נורמלי ויש מקומות שזה נחשב מוזר/ צומי
שכל אחד יעשה מה שבא לן
מגעיל אתכם? אל תסתכלו
שואל השאלה:
מה יש לי לקנא בהן.. כתבתי את זה להפך...
מה יש לי לקנא בהן.. כתבתי את זה להפך...
אנונימית
לא הכל סובב סביב בנים .
זה שמישהי בחרה לעלות תמונה חשופה לא אומר שזה בשביל תשומת לב מבנים
העובדה שאת חושבת שהן עושות את זה בשביל בנים ומחפשות תשומת לב מבנים רק מראה שזה מה שאת מחפשת
זה שמישהי בחרה לעלות תמונה חשופה לא אומר שזה בשביל תשומת לב מבנים
העובדה שאת חושבת שהן עושות את זה בשביל בנים ומחפשות תשומת לב מבנים רק מראה שזה מה שאת מחפשת
אנונימית
לחשוף את הגוף יכול להראות על חוסר ביטחון. חוסר ביטחון בזה שבנות לא מספיקות כדי שיהיו איתן. כלומר שהן צריכות לשכנע אחרים להיות איתן בזוגיות. אבל בנות עושות את זה בעיקר, לפי דעתי כדי למשוך תשומת לב. זה אקט ממש נואש כדי למשוך תשומת לב וזוגיות. הרבה בנות חושבות שהדבר היחיד שמעניין בנים הוא החזה שלהן. למרות שיש הרבה בני נוער שחושבים ככה, אנשים יותר מבוגרים מחפשים בדרך כלל, קשר זוגי ולא רק יחסי מין. בכל אופן אני לא מכליל שבנות עושות ככה. עם בנות מתלבשות חשוף זה לא אומר בהכרח שהן רוצות תשומת לב. יש גם סיבות אחרות. אני מנסה לא להכליל. זוהי דעתי
אוי אני ממש מרחמת עלייך
את צריכה לרדת ולבייש אחרות בשביל להרגיש יותר טוב ומחפשת אישור לדעה שלך
אני מאחלת לך רק טוב
את צריכה לרדת ולבייש אחרות בשביל להרגיש יותר טוב ומחפשת אישור לדעה שלך
אני מאחלת לך רק טוב
שואל השאלה:
שוב... אין לי מה לחפש בבנים
זאת סהכ הרגשה דלי זה כזה מגעיל. הבנות שלי בחיים לא יסתובבו ככה.
שוב... אין לי מה לחפש בבנים
זאת סהכ הרגשה דלי זה כזה מגעיל. הבנות שלי בחיים לא יסתובבו ככה.
אנונימית
לא לקבוע לבנות שלך איך להתלבש זה חשוב
חחח הבנות שלך יעשו מה שהן רוצות אם תראי או לא תרצי גברת את לא יכולה לשלוט עליהן הן לא בובה על חוטים מצחיקה
אנונימית
יותר עצוב לראות אותך כותבת את זה..
זה מה שיש לך לעשות בזמן הפנוי שלך, לרדת על בנות אחרות.
יום יבוא ותביני שכבוד עצמי לא תלוי בבגדים או בנראות שלך, אבל עד אז כנראה שזה מה שתעלי..
זה מה שיש לך לעשות בזמן הפנוי שלך, לרדת על בנות אחרות.
יום יבוא ותביני שכבוד עצמי לא תלוי בבגדים או בנראות שלך, אבל עד אז כנראה שזה מה שתעלי..
למה זה מגעיל אותך
אנונימית
אני לדוגמה לובשת חשוף כי זה יפה, לא כי זה טרנדי, לא כי אני ז!נה, לא כי אני רוצה לקבל תשומת לב מבנים או מבנות ולא כי אין לי כבוד עצמי.
אני רואה את עצמי במראה ואוהבת את איך שזה נראה עליי אז דיי עם הלנסות להוריד בנות אחרות בכוונה.
אני רואה את עצמי במראה ואוהבת את איך שזה נראה עליי אז דיי עם הלנסות להוריד בנות אחרות בכוונה.
את ממש מעציבה אותי
יצא לך לצאת מהבית לגעת בקצת דשא?
ממש באסה לבנות שלך, כי כל האכיפה הזו על לבוש בחיים לא עובדת
הן פשוט ילבשו את זה כשלא תהיי שם ולא ירגישו בנוח איתך
יצא לך לצאת מהבית לגעת בקצת דשא?
ממש באסה לבנות שלך, כי כל האכיפה הזו על לבוש בחיים לא עובדת
הן פשוט ילבשו את זה כשלא תהיי שם ולא ירגישו בנוח איתך
שואל השאלה:
לא קשור לבובה על חוטים אני אחנך אותן כראוי
לא קשור לבובה על חוטים אני אחנך אותן כראוי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מנסה להוריד אני מנסה להבין.
אני לא מנסה להוריד אני מנסה להבין.
אנונימית
סבבה בהצלחה לך
אנונימית
אם היית "מנסה להבין" מה שכתבת פה היה שאלה ולא הצהרה על זה שאת חושבת שזה מגעיל
רב הבנות לובשות חשוף כי לדעתן זה יותר יפה ולא אכפת להן אם אנשים יחשבו שהן קצת מחפיצות את עצמן
רב הבנות רוצות להדגיש את החלקים היפים שבהם,
צנוע זה קלאס אבל חשוף זה בולט זה פרובוקטיבי
בתור אמא אני לא אלבש חשוף אבל עכשיו קצת כן - כשיהיה לי בעל אני אתלבש צנוע ואלבש חשוף לידו כשאנחנו לבד בבית או עם חברים ואקבל ממנו תשומת לב. אני מדמיינת את עצמי מתגנדרת כדי לתפוס את התשומת לב שלו - כי זה חלק משימוש דוגמא אישית
עכשיו אני נערה -
רב הבנות רוצות להדגיש את החלקים היפים שבהם,
צנוע זה קלאס אבל חשוף זה בולט זה פרובוקטיבי
בתור אמא אני לא אלבש חשוף אבל עכשיו קצת כן - כשיהיה לי בעל אני אתלבש צנוע ואלבש חשוף לידו כשאנחנו לבד בבית או עם חברים ואקבל ממנו תשומת לב. אני מדמיינת את עצמי מתגנדרת כדי לתפוס את התשומת לב שלו - כי זה חלק משימוש דוגמא אישית
עכשיו אני נערה -
שואל השאלה:
שאלתי בפירוש "למה הן עושות את זה?" אבל אתן מתגוננות זה רק מראה לי כמה אני צודקת עכשיו אתן קטנות שתגדלו ל20+ תבינו שהכי קלאס זה צנוע
שאלתי בפירוש "למה הן עושות את זה?" אבל אתן מתגוננות זה רק מראה לי כמה אני צודקת עכשיו אתן קטנות שתגדלו ל20+ תבינו שהכי קלאס זה צנוע
אנונימית
מה את לא מצליחה להבין ?
מה מגעיל אותך בזה שמישהי מעלה תמונה עם בגד ים ?
מה מגעיל אותך בזה שמישהי מעלה תמונה עם בגד ים ?
אנונימית
למה את קובעת איך אני מתלבשת?
יכול להיות שאני לבושה הכי צנוע שיד ועדיין לא מרגישה את הצורך לרדת על בנות אחרות
אני מצטערת שאת צריכה לעשות את זה, ואני מקווה שיום יגיע ויהיה לך יותר ביטחון עצמי.
ואם בתוך השאלה התמימה שלך, את פשוט מתחילה לטנף על בנות, זה לא כי את באמת רוצה להבין, זה כי את רוצה שישבחו אותך ויגידו לך שאת צודקת
יכול להיות שאני לבושה הכי צנוע שיד ועדיין לא מרגישה את הצורך לרדת על בנות אחרות
אני מצטערת שאת צריכה לעשות את זה, ואני מקווה שיום יגיע ויהיה לך יותר ביטחון עצמי.
ואם בתוך השאלה התמימה שלך, את פשוט מתחילה לטנף על בנות, זה לא כי את באמת רוצה להבין, זה כי את רוצה שישבחו אותך ויגידו לך שאת צודקת
שואל השאלה:
מגעיל אותי לראות אותה חושפת את הגוף שלה בלי טיפת כבוד עצמי מגעיל אותי לראות שזה מה שנהיה מהנשים של היום
מגעיל אותי לראות אותה חושפת את הגוף שלה בלי טיפת כבוד עצמי מגעיל אותי לראות שזה מה שנהיה מהנשים של היום
אנונימית
העובדה שאת לא פתוחה להבין מראה שאת בעצמך קטנה
אנונימית
מה אכפת לך
זה לא משנה לאף אחד
מגעיל אותך אל תסתכלי
זה לא משנה לאף אחד
מגעיל אותך אל תסתכלי
צודקת
ברור שתגידי שזה בגלל שאנחנו קטנות, כי אם אנחנו קטנות אין סיכוי שהדעה שלנו נכונה, נכון?
אז באסה, זה מה שקורה כששואלים באתר שבו רוב העונים הם בני נוער.
וזה שלכולם פה יש דעה דומה לא אומר שאנחנו מתגוננת ושאת צודקת, כל מה שזה אומר זה שהרוב פה חושבים שלכולם מותר ללבוש מה שבא להם.
אז באסה, זה מה שקורה כששואלים באתר שבו רוב העונים הם בני נוער.
וזה שלכולם פה יש דעה דומה לא אומר שאנחנו מתגוננת ושאת צודקת, כל מה שזה אומר זה שהרוב פה חושבים שלכולם מותר ללבוש מה שבא להם.
שואל השאלה:
לא קבעתי לך כלום זה שרשמתי את דעתי לא אומרת שאני קובעת לך גבולות ויש לי ביטחון ואני גאה בו אם לא היה לא הייתי שואלת את השאלה הזאת
לא קבעתי לך כלום זה שרשמתי את דעתי לא אומרת שאני קובעת לך גבולות ויש לי ביטחון ואני גאה בו אם לא היה לא הייתי שואלת את השאלה הזאת
אנונימית
את פרמיטיבית מידי
שואל השאלה:
טוב מה אני אגיד לך מרגיש כאילו אני מדברת עם הקיר מה ציפיתי צודקת זה אתר של בני נוער אין פה רמה תסתובבו עם תחתונים ברחובות
טוב מה אני אגיד לך מרגיש כאילו אני מדברת עם הקיר מה ציפיתי צודקת זה אתר של בני נוער אין פה רמה תסתובבו עם תחתונים ברחובות
אנונימית
כי בא להן
אני לא אעשה את זה אהע מרגישה פיות בנוי וגם יותר לכבד את עצמי
אבל שיעשו מה שבא להן זה החיים שלהן
אני לא אעשה את זה אהע מרגישה פיות בנוי וגם יותר לכבד את עצמי
אבל שיעשו מה שבא להן זה החיים שלהן
כנראה מחוסר ביטחון.. הן בונות את הביטחון שלהן רק מהיופי שלהן ובשביל זה הן צריכות אישור חברתי רחב לגביו
סבבה לפחות לנו לא ישרוף
אנונימית
כי הן מתות לתשומת לב מה לא ברור?
אנונימית
אני ביום יום לא מתלבשת חשוף ויש לי ביטחון בשמים
יש לי גוף פצצה וכשאני לובשת חשוף זה פשוט יפה אני נראית כמו יצירת אומנות כיף לי להסתכל אני יכולה להסתכל על עצמי שעות ואולי מתישהו אני גם אעלה תמונה עם בגד ים כי אני יצירת אומנות ואת זה צריך לחלוק עם העולם שכולם יראו כמה יופי
יש לי גוף פצצה וכשאני לובשת חשוף זה פשוט יפה אני נראית כמו יצירת אומנות כיף לי להסתכל אני יכולה להסתכל על עצמי שעות ואולי מתישהו אני גם אעלה תמונה עם בגד ים כי אני יצירת אומנות ואת זה צריך לחלוק עם העולם שכולם יראו כמה יופי
אנונימית
למה את מתלבשת יפה?
לצומת לב?
כל בת ובן פה שאומרים צומת לב פשוט משקרים לעצמם כי בתת מודע אתם רוצים את הצומת לב
אבל אין בזה שום בעיה ומותר להתלבש חשוף/צנוע/תחפושת של אדולף היטלר/ לצומת לב בחירה שלכם
לצומת לב?
כל בת ובן פה שאומרים צומת לב פשוט משקרים לעצמם כי בתת מודע אתם רוצים את הצומת לב
אבל אין בזה שום בעיה ומותר להתלבש חשוף/צנוע/תחפושת של אדולף היטלר/ לצומת לב בחירה שלכם
מה אכפת לך מה הן עושות לא ברור לי... ואת 100 אחוז מקנאה כי באמת מה אכפת לך? אין לך סיבה אחרת שיהיה לך אכפת.
אנונימית
ערבייה
"אהה שאלה"
כן הא האירוניה
"אהה שאלה"
כן הא האירוניה
אנונימי
חצי חצי
שהבנות יעשו מה שבא להן מה זה משנה לנו
אבל זה בהחלט מציק שהן אחריי זה מתלוננות שמסתכלים רק על הגוף שלהו
שהבנות יעשו מה שבא להן מה זה משנה לנו
אבל זה בהחלט מציק שהן אחריי זה מתלוננות שמסתכלים רק על הגוף שלהו
לא הכל אנשים צריכים להבין.
כל אחד ואחת עושה מה שנוח להם, זה לא אמור לעניין אותך או לספק לך הסבר כלשהו.
כל אחד ואחת עושה מה שנוח להם, זה לא אמור לעניין אותך או לספק לך הסבר כלשהו.
יותר מדי זה סובייקטיבי
אז אל תביני ילדה שבורה חסרת בטחון כל אחת תעשה מה שטוב לה יטמבלית אחץ
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה... מה אכפת לך?
כאבא לדעתי זה באמת לא מכבד את האישה שמעלה תמונה לא צנועה לסטורי, אבל אין לי ילדים ואני בן 15 אז אני בעד שנשים ילבשו כמה שפחות בגדים
אנונימי
אין לך כבוד עצמי בעצמך
את שופטת ואת חושבת שאת יותר טובה
את שופטת ואת חושבת שאת יותר טובה
אנונימית
מה מגעיל בזה? תני סיבה אחת
וגם אם זה בשביל למשוך בנים מה הבעיה בזה בדיוק?
איך זה שונה מאיפור?
וגם אם זה בשביל למשוך בנים מה הבעיה בזה בדיוק?
איך זה שונה מאיפור?
כל אחת עושה מה שהיא רוצה ותאמיני לי יש המון המון דברים שאי אפשר להבין באיזה קטע אנשים עושים את זה וזה מאוד תלוי באיזה בית גדלת וחונכת
מה אכפת לך שיעשו מה שהם רוצות בעיה שלהן בסוף כל עוד זה לא פוגע בך או במישהו אחר לא רואה סיבה להתערב
זה כן נכון שזה כאילו חשוף והכל אבל למה את מתערבת? בסוף זה שלהן לא שלך
זה כן נכון שזה כאילו חשוף והכל אבל למה את מתערבת? בסוף זה שלהן לא שלך
ממש לא קשור לגברים, או לכבוד עצמי זה הגוף שלנו אין לנו משהו מיוחד להסתיר.
זה עניין של טעם, מה באלי ללבוש ואיך להצטלם
זה עניין של טעם, מה באלי ללבוש ואיך להצטלם
זוהי ההתקדמות הטבעית של העולם החומרי שמתעסק בהנאת החושים.
מי שאומר שזה לא קשור לגברים טועה ולא מבין את הביולוגיה האנושית.
מי שאומר שזה לא קשור לגברים טועה ולא מבין את הביולוגיה האנושית.
^למה אתה אישה שאתה חושב שאתה יודע למזה קשור?
גם פעם בנות היו מתלבשות חשוף זה לא קשור, הן אוהבות את הגוף שלהן וזה מה שהן מעלות הכל טוב וזה לא חוסר כבוד עצמי
אנונימית
ילד מי אצה יחי בסרט מה נראלך שאנחנו מתלבשות בשביל גברים אתם חיים בסרט רע
אנונימית פעם בנות לא היו מתלבשות חשוף רק דוגמניות מסלול וכל זה
ההתלבשות החשופה באינטרנט והכל התחילה בעיקר בשנות האלפיים מ2000 ועד עכשיו
ההתלבשות החשופה באינטרנט והכל התחילה בעיקר בשנות האלפיים מ2000 ועד עכשיו
^^^^
אני לא צריך להיות אדם אחר כדי לדעת מה הרצונות שלו. יש מחקרים, תאוריות ביולוגיות וכדומה.
אני לא צריך להיות אדם אחר כדי לדעת מה הרצונות שלו. יש מחקרים, תאוריות ביולוגיות וכדומה.
ג'וי בוי קיבלתי אבל זה בגלל שלא היו נותנים להן חופש ביטוי ולנשים לא היו זכויות אין לזה קשר לכבוד עצמי
אנונימית
אוקי אבל אין קשר בין להתלבש חשוף לבין זכויות לפחות לפי מה שאני יודע
גם אם תשימי לב הסגנון לבוש של כולם פעם היה הרבה יותר צנוע ולא חשוף גברים ונשים
גם אם תשימי לב הסגנון לבוש של כולם פעם היה הרבה יותר צנוע ולא חשוף גברים ונשים
בתור בת אני מסכימה איתך זה אפילו מבאס לראות בנות כאלה
כי בסוף ירצו מהן רק דבר אחד וחבל עליהן
אבל יש כאלה שנהנות מזה בעיה שלהן
כי בסוף ירצו מהן רק דבר אחד וחבל עליהן
אבל יש כאלה שנהנות מזה בעיה שלהן
אנונימית
לדוגמא טל וגל תמם
בדיוק בגלל התמונות האלה יש להן 100k
כי כנראה שחוץ מזה אין להן מה להציע ועצוב שבנות 12 מעריצות אותן שלא נדע בסוף גם הן יהיו כמוהן
בדיוק בגלל התמונות האלה יש להן 100k
כי כנראה שחוץ מזה אין להן מה להציע ועצוב שבנות 12 מעריצות אותן שלא נדע בסוף גם הן יהיו כמוהן
אנונימית
אז איזה מזל שאת לא חייבת להבין, אף אחד לא מבקש ממך להבין אז את ממש לא צריכה להבין.
אם את רוצה להבין אז זה כבר משהו אחר ובמקרה כזה אני מציע לך לא לשפוט כל כך ולא לדבר בצורה כל כך מזלזלת כלפי אחרים רק כי את לא מבינה אותם.
אם את רוצה להבין אז זה כבר משהו אחר ובמקרה כזה אני מציע לך לא לשפוט כל כך ולא לדבר בצורה כל כך מזלזלת כלפי אחרים רק כי את לא מבינה אותם.
גוי בוי
להתלבש חשוף קשור בחופש הביטוי, הגברים היו מחליטים לנשים מה הן ילבשו ובגלל זה הן היו לובשות בגדים ארוכים וצנועים. במהלך המלחמות שהיו, הגברים יצאו להלחם במלחמה ונוצרה העצמת נשים ושם הן התחילו לשים שמלות יותר קצרות ולהתלבש בצורה קצת פחות צנועה וזה הסלים עם השנים
וגםם באירופה היו תמיד שמלות עם מחוכים שהבליטו הכל
להתלבש חשוף קשור בחופש הביטוי, הגברים היו מחליטים לנשים מה הן ילבשו ובגלל זה הן היו לובשות בגדים ארוכים וצנועים. במהלך המלחמות שהיו, הגברים יצאו להלחם במלחמה ונוצרה העצמת נשים ושם הן התחילו לשים שמלות יותר קצרות ולהתלבש בצורה קצת פחות צנועה וזה הסלים עם השנים
וגםם באירופה היו תמיד שמלות עם מחוכים שהבליטו הכל
אנונימית
אוקי אבל את יכולה גם לראות אצל מפורסמות איזה גבר יגיד למפורסמת מה לשים?
היו מתלבשות הרבה יותר צנוע מהיום היום מפורסמות זה לרוב איזה תחתון ומחשוף או מכנס עד האמצע של התחת
היו מתלבשות הרבה יותר צנוע מהיום היום מפורסמות זה לרוב איזה תחתון ומחשוף או מכנס עד האמצע של התחת
נכון כי הן מרגישות בנוח להתגאות בגוף שלהן ולהראות כמעט הכל. ברור שהיום מתלבשים יותר חשוף ופחות צנוע מפעם זה פשוט לא קשור לכבוד עצמי
אנונימית
אני מעלה הרבה תמונות שלי, חלקן קצת חושפניות אפשר לומר וחלקן פחות, ואני עושה את זה כי יש לי הרבה תמונות, ובאלי לשתף אותן עם אנשים ושלא סתם ישארו לי בגלריה
לא אמרתי שזה קשור לכבוד עצמי
רק אמרתי שפעם פשוט היו מתלבשים צנוע יותר גם גברים גם נשים
פשוט היום נהיה חשוף יותר אצל שני המינים אבל בעיקר אצל נשים זהו
רק אמרתי שפעם פשוט היו מתלבשים צנוע יותר גם גברים גם נשים
פשוט היום נהיה חשוף יותר אצל שני המינים אבל בעיקר אצל נשים זהו
מה אכפאת לך? שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
כן אבל על זה התחילה השיחה
אמאלה כן
כן הן אוהבות את הבגדים האלה וגורם להן להרגיש ביטחון
מה אכפת לך? זה לא פוגע בך
מה אכפת לך? זה לא פוגע בך
מסכים איתך
את חכמה
ויוצאת מן הכלל
שיירבו בנות כמוך חסרות לנו כמוך
את חכמה
ויוצאת מן הכלל
שיירבו בנות כמוך חסרות לנו כמוך
כל אחת תעשה מה שבאלה אבל זה נואשות בעייני בנות שמראות בכוונה (רואים מי כן ומי לא )
הן מורידות את הערך של האישה , כמו כן אפילו נשים שלא עושות את זה צריכות לשאת בתוצאות
תסתכלו על זה איך שאתם רוצים אני צודקת
תסתכלו על זה איך שאתם רוצים אני צודקת
צודקת ממש. אבל "בכלל למה לנו לדבר מאחרים"
^^יש לך כתפיים חשופות בתמונת פרופיל, מישהי אחרת הייתה אומרת שאת מאלה שמתלבשות חשוף ובגללן כל הבנות סובלות
חשוף את הגוף יכול להראות על חוסר ביטחון. חוסר ביטחון בזה שבנות לא מספיקות כדי שיהיו איתן. כלומר שהן צריכות לשכנע אחרים להיות איתן בזוגיות. אבל בנות עושות את זה בעיקר, לפי דעתי כדי למשוך תשומת לב. זה אקט ממש נואש כדי למשוך תשומת לב וזוגיות. הרבה בנות חושבות שהדבר היחיד שמעניין בנים הוא החזה שלהן. למרות שיש הרבה בני נוער שחושבים ככה, אנשים יותר מבוגרים מחפשים בדרך כלל, קשר זוגי ולא רק יחסי מין. בכל אופן אני לא מכליל שבנות עושות ככה. עם בנות מתלבשות חשוף זה לא אומר בהכרח שהן רוצות תשומת לב. יש גם סיבות אחרות. אני מנסה לא להכליל. זוהי דעתי
מה אכפת לך
שלהן*לא שלהם תשומת* לא צומת
מזהים*
מחפיצים*
כש*
תראי לי יש שתי דעות :
1 . שיעשו מה שהן רוצות ולי זה לא אמור להיות אכפת .
2. מצד שני , בגלל שאני רואה שיש אצלי הרבה כאלה בנות בכיתה , שזה לא טוב כי הרבה מהן עושות את זה בשביל בנים ( ואני ממש לא בעד שהן ימכרו את הגוף שלהן תמורת גברים ) .
אז לסיכום שהן יעשו מה שלנכון לעשות ,מי אני שישפוט אותן .
1 . שיעשו מה שהן רוצות ולי זה לא אמור להיות אכפת .
2. מצד שני , בגלל שאני רואה שיש אצלי הרבה כאלה בנות בכיתה , שזה לא טוב כי הרבה מהן עושות את זה בשביל בנים ( ואני ממש לא בעד שהן ימכרו את הגוף שלהן תמורת גברים ) .
אז לסיכום שהן יעשו מה שלנכון לעשות ,מי אני שישפוט אותן .
אנונימית
איך להתלבש חשוף זה למכור את הגוף ^
כי הן עושות את זה בשביל בנים , למרות שאפשר לראות שלא נוח להן להתלבש ככה .
אנונימית
ואיך בדיוק לעשות את זה בשביל בנים זה למכור את הגוף תגיד אתה דפוק מנטלית
אם גבר הולך למכון בשביל להראות יותר טוב
בשביל למשוך יותר נשים הוא זונה?
בשביל למשוך יותר נשים הוא זונה?
^מה זה קשור, בסיפור שלנו זה אתה הוא המוגבל , הן לטרלי לא עושות את בשביל עצמן , שזה מוכיח שהן עושות את זה לא בשביל הנוחות אלה בשביל לפתות את הבנים . לעומת גבר שרוצה להיראות בריא/טוב בשביל עצמו .
אנונימית
אוקיי בגלל שאתה קשה הבנה אני אכתוב את זה שוב ואסביר
"אם גבר הולך למכון בשביל להראות יותר טוב בשביל למשוך נשים הוא זונה?"
פה בעצם אני שואל האם ללכת למכון בשביל למשוך נשים הופך אותך לזונה
אתה עונה שזה לא, למה? כי הוא עושה את זה בשביל הבריאות שלו? מה הקשר? אני דיברתי על מישהו שהולך למכון רק בשביל למשוך בנות
לפי ההיגיון שלך
לנסות להראות יותר טוב בשביל למשוך את המין השני = זונה
מקווה שזה לשני המינים נכון? או רק בנות?
"אם גבר הולך למכון בשביל להראות יותר טוב בשביל למשוך נשים הוא זונה?"
פה בעצם אני שואל האם ללכת למכון בשביל למשוך נשים הופך אותך לזונה
אתה עונה שזה לא, למה? כי הוא עושה את זה בשביל הבריאות שלו? מה הקשר? אני דיברתי על מישהו שהולך למכון רק בשביל למשוך בנות
לפי ההיגיון שלך
לנסות להראות יותר טוב בשביל למשוך את המין השני = זונה
מקווה שזה לשני המינים נכון? או רק בנות?
ועוד משהו אתה כתבת "לעומת גבר שרוצה להראות יותר בריא/טוב בשביל עצמו"
אז אתה מודה שאפשר לרצות להראות טוב בשביל עצמך?
אז למה בת שמתלבשת במה שהיא חושבת שעושה אותה יפה זונה?
למה שגבר עושה משהו בשביל להראות יותר טוב זה בשביל עצמו ושאישה עושה את זה היא זונה?
לא אומר שבנות לא מתלבשות חשוף בשביל תשומת לב אבל 1. לא תמיד 2. אין בזה שום בעיה
אז אתה מודה שאפשר לרצות להראות טוב בשביל עצמך?
אז למה בת שמתלבשת במה שהיא חושבת שעושה אותה יפה זונה?
למה שגבר עושה משהו בשביל להראות יותר טוב זה בשביל עצמו ושאישה עושה את זה היא זונה?
לא אומר שבנות לא מתלבשות חשוף בשביל תשומת לב אבל 1. לא תמיד 2. אין בזה שום בעיה
^^ גם בנות יכולות יכולות ללכת למכון לידע כללי , ועם הן היו לובשות מה שהן אוהבות שזה אומר דברים נוחים , וללבוש בגד שכמעט כל שניה צריך לסדר את הציצי בשביל לא יצא אז זה ממש לא בשביל עצמן ( כי וואלה לא לובשים בגדים לא נוחים יותר מפעם אחת עם זה באופנה או לפתות מישהו ) .
וגם לעומת גבר/אישה שהולכים למכון , הם לא עושים משהו מה שלא נוח להם , גם עם היה לא נוח להם הם פשוט היו באים והולכים , ואם הם עדיין נשארים אז זה בשביל מוטיבציה. עם כל הכבוד מכון ובגדים זה לא אותו דבר מכון לא חייב להיות נוח לעומת בגדים .
וגם לעומת גבר/אישה שהולכים למכון , הם לא עושים משהו מה שלא נוח להם , גם עם היה לא נוח להם הם פשוט היו באים והולכים , ואם הם עדיין נשארים אז זה בשביל מוטיבציה. עם כל הכבוד מכון ובגדים זה לא אותו דבר מכון לא חייב להיות נוח לעומת בגדים .
אנונימית
^^ וואלה, עם לובשים משהו לא נוח אז זה בטח לא עושים את זה בשביל עצמם .
אנונימית
למה השאלה עדיין מקבלת תשובות? לא רלוונטי, נשאלה לפני יותר משבועי
אנונימי
שבוע
אנונימי
הולי פאק מתפוצץ לי הראש
אני אכין שתי רשימות ואפילו אתן לך ליד כל רשימה את השאלה שאתה אמור לענות עליה
רשימה של דברים שלא קשורים למה שכתבתי שאמרת:
1. מתי אמרתי נוח לא נוח? לא אמרתי את המילה נוח פעם אחת בכל השיחה הזאת אתה נלחם ברוחות.
אני אמרתי שהם רוצות להראות יפות בכללי אז הם מתלבשות יפה מי אמר שיפה בהכרך נוח? מה הקשר?
בני אדם כל הזמן מנסים להציג את עצמם בצורה הכי טובה שהם יכולים כלפי בנים ובנות כאחד, אם מישהי לובשת בגד שהיא ממש אוהבת וזה עושה לה טוב וגורם לה להרגיש עם בטחון יותר גבוה אז למה שהיא לא תעשה את זה? וכן הסיבה שהיא רוצה להיות יפה זה בגלל הסביבה שלה, מן הסתם אף אחד לא ישקיע במראה שלו אם לא היה אף אחד בעולם
אבל אנשים משקיעים בשביל להראות לאנשים אחרים שהם דואגים לעצמם ולא מזניחים את עצמך
(שאלה: אכפת לך מה אתה לובש אכפת לך מהתספורת שלך?? או שאתה פשוט עושה מה שבא לך כי "אתה לא מנסה למשוך אף אחת אז זה לא משנה")
2. מתי אמרתי שבנות לא יכולות ללכת למכון ולמה זה רלוונטי בכלל? סתם נתתי הקבלה בין שני דברים שונים שלעיתים מנסים להשיג את אותה התוצאה ( למשוך את המין השני )
לפי ההיגיון שלך אם הייתי אומר שבנים מתקלחים *רק* בגלל שהם רוצים למשוך את המין השני אז הם זונות היית עונה "גם בנות יכולות להתקלח" קיצר לא רלוונטי למה שכתבתי
(שאלה: בהנחה שמישהו הולך למכון *רק* בשביל למשוך את המין השני האם זה שונה מלהתלבש חשוף? האם זה דבר פסול לעשות?)
3. לא הבנתי שום דבר ממה שכתבת אחרי "גם לעומת גבר/אישה"
אבל אני אנסה לענות גם על זה
"הם לא עושים משהו מה שלא נוח להם" - אם הכוונה להם לא עושים שום דבר שלא נוח להם במכון אז כאילו היית אי פעם במכון? תאמין לי לשים 100 קילו על החזה שלך זה לא נוח
(שאלה: אתה חושב שלהתאמן במכון זה נוח?)
רשימה של דברים שכתבתי והתעלמת מהם:
1. אני שאלתי למה להתלבש חשוף זה להיות זונה, אתה אמרת "כי הם עושות את זה בשביל בנים", אני נתתי דוגמה למשהו שבנים עושים בשביל למשוך בנות ושאלתי אם הם גם זונות כי לפי ההגיון שלך לנסות למשוך את המין השני = זונה
(שאלה: האם לנסות לפתות את המין השני הופך אותך לזונה?)
2. שדיברתי על בנים שהולכים למכון לא דיברתי על בריאות, דיברתי על ללכת למכון *רק* בשביל למשוך בנות אתה ענית שזה בסדר בגלל שהוא עושה את זה בשביל הבריאות שלו
(שאלות: מה הקשר הבריאות, מתי התייחסתי לזה?
והאם גבר שהולך למכון רק בשביל למשוך בנות הוא זונה? או שבגלל שזה בריא זה בסדר?)
אני אכין שתי רשימות ואפילו אתן לך ליד כל רשימה את השאלה שאתה אמור לענות עליה
רשימה של דברים שלא קשורים למה שכתבתי שאמרת:
1. מתי אמרתי נוח לא נוח? לא אמרתי את המילה נוח פעם אחת בכל השיחה הזאת אתה נלחם ברוחות.
אני אמרתי שהם רוצות להראות יפות בכללי אז הם מתלבשות יפה מי אמר שיפה בהכרך נוח? מה הקשר?
בני אדם כל הזמן מנסים להציג את עצמם בצורה הכי טובה שהם יכולים כלפי בנים ובנות כאחד, אם מישהי לובשת בגד שהיא ממש אוהבת וזה עושה לה טוב וגורם לה להרגיש עם בטחון יותר גבוה אז למה שהיא לא תעשה את זה? וכן הסיבה שהיא רוצה להיות יפה זה בגלל הסביבה שלה, מן הסתם אף אחד לא ישקיע במראה שלו אם לא היה אף אחד בעולם
אבל אנשים משקיעים בשביל להראות לאנשים אחרים שהם דואגים לעצמם ולא מזניחים את עצמך
(שאלה: אכפת לך מה אתה לובש אכפת לך מהתספורת שלך?? או שאתה פשוט עושה מה שבא לך כי "אתה לא מנסה למשוך אף אחת אז זה לא משנה")
2. מתי אמרתי שבנות לא יכולות ללכת למכון ולמה זה רלוונטי בכלל? סתם נתתי הקבלה בין שני דברים שונים שלעיתים מנסים להשיג את אותה התוצאה ( למשוך את המין השני )
לפי ההיגיון שלך אם הייתי אומר שבנים מתקלחים *רק* בגלל שהם רוצים למשוך את המין השני אז הם זונות היית עונה "גם בנות יכולות להתקלח" קיצר לא רלוונטי למה שכתבתי
(שאלה: בהנחה שמישהו הולך למכון *רק* בשביל למשוך את המין השני האם זה שונה מלהתלבש חשוף? האם זה דבר פסול לעשות?)
3. לא הבנתי שום דבר ממה שכתבת אחרי "גם לעומת גבר/אישה"
אבל אני אנסה לענות גם על זה
"הם לא עושים משהו מה שלא נוח להם" - אם הכוונה להם לא עושים שום דבר שלא נוח להם במכון אז כאילו היית אי פעם במכון? תאמין לי לשים 100 קילו על החזה שלך זה לא נוח
(שאלה: אתה חושב שלהתאמן במכון זה נוח?)
רשימה של דברים שכתבתי והתעלמת מהם:
1. אני שאלתי למה להתלבש חשוף זה להיות זונה, אתה אמרת "כי הם עושות את זה בשביל בנים", אני נתתי דוגמה למשהו שבנים עושים בשביל למשוך בנות ושאלתי אם הם גם זונות כי לפי ההגיון שלך לנסות למשוך את המין השני = זונה
(שאלה: האם לנסות לפתות את המין השני הופך אותך לזונה?)
2. שדיברתי על בנים שהולכים למכון לא דיברתי על בריאות, דיברתי על ללכת למכון *רק* בשביל למשוך בנות אתה ענית שזה בסדר בגלל שהוא עושה את זה בשביל הבריאות שלו
(שאלות: מה הקשר הבריאות, מתי התייחסתי לזה?
והאם גבר שהולך למכון רק בשביל למשוך בנות הוא זונה? או שבגלל שזה בריא זה בסדר?)
שמע יש לך בעיות של הבנת הנקרא .
1.אם הייתה בת הייתה יודע שכשלובשים בגדים חשופים , צריך כל פעם לסדר את זה שזה ממש לא נוח ( במיוחד עם זה מדובר באזור של החזה ) , ואלו בגדים שבדרך כלל אנשים לא לובשים בשביל עצמם .
2. אתה אמרת ספציפית לבנים כאילו שהבנות לא הולכות לעשות כושר . וכושר וליבוש זה עם כל הכבוד לא אותו דבר , כושר לא אמור להיות נוח , וליבוש אכן חייב ( וכל הסטייליסטיות אומרות ככה ) , ובסוףבואו שנינו נסכים שלכושר יש הרבה יות פיתרונות מאשר לליבוש לא נוח .
3. עם כל הכבוד עם היית מתאמן היית יודע שבשביל שיפורים צריך לעבוד קשה .
4. כי הן עושות סוג של ציד על בנים, כי הן חושבות שככה בנים יתאהבו בהן .
5.עדיף להתאמן בשביל מישהו ( כי לבסוף יש לזה רק פיתרונות ) מאשר ללבוש בגדים בשביל בנים ( שמלבד ללבוש "יפה" בשביל בנים זה לא באמת עושה עוד משהו ).
1.אם הייתה בת הייתה יודע שכשלובשים בגדים חשופים , צריך כל פעם לסדר את זה שזה ממש לא נוח ( במיוחד עם זה מדובר באזור של החזה ) , ואלו בגדים שבדרך כלל אנשים לא לובשים בשביל עצמם .
2. אתה אמרת ספציפית לבנים כאילו שהבנות לא הולכות לעשות כושר . וכושר וליבוש זה עם כל הכבוד לא אותו דבר , כושר לא אמור להיות נוח , וליבוש אכן חייב ( וכל הסטייליסטיות אומרות ככה ) , ובסוףבואו שנינו נסכים שלכושר יש הרבה יות פיתרונות מאשר לליבוש לא נוח .
3. עם כל הכבוד עם היית מתאמן היית יודע שבשביל שיפורים צריך לעבוד קשה .
4. כי הן עושות סוג של ציד על בנים, כי הן חושבות שככה בנים יתאהבו בהן .
5.עדיף להתאמן בשביל מישהו ( כי לבסוף יש לזה רק פיתרונות ) מאשר ללבוש בגדים בשביל בנים ( שמלבד ללבוש "יפה" בשביל בנים זה לא באמת עושה עוד משהו ).
אנונימית
טוב ניצחת אין לי כוח יותר