60 תשובות
שזה לא נכון
אנונימי
שואל השאלה:
שום מתקרבנת.
מישהו נמוך בנות אפילו לא יסתכלו לכיוון שלו.
בנות גבוהות נמוכות, שניהם מקובלות.
אנונימי
אממ, אתה יודע שזאת לא בעיה שיהיה לך שריר? אתה יכול לאכול נכון ועשות פה ושם אימונים ויהיה לך אחלה גוף שבעולם, אם באמת תשקיע אז זה משהוא אחר אבל זה סך הכל
בולשיט :)
נשים תמיד יתפשרו על גבר מכוער, גברים לא יצאו עם בחורה אם היא לא יפה קונבנציונלית.
זה ממש לא נכון
בנות צריכות לשים איפור, להתעמל, להתלבש חשוף, אבל חס וחסיסה שיהיה חשוף מידי אחרת הן "שרמ*ט*ת", בהרבה מאוד מהמקרים כדי להגיע למראה הרזה הנחשק בנות מרעיבות את עצמן ומייבשות את עצמן
הציפיות של החברה למראה חיצוני, גם של גברים וגם של נשים, הוא לא מציאותי אפילו קצת, אבל אצל נשים זה גרוע בהרבה
^^זה כל כל לא קרוב למציאות רק בשביל סתם להגן על משהו שלא צריך, התיאור הזה הוא בול לא פחות רלוונטי לבנות (המשפט השני), ויכול להגיד את זה מניסיון שלי אישי שהדרך בה בנות שונות יכולות להסתכל על בנים ממש לא שונה מאיך שגברים שונים מסתכלים על בחורה מבחינת מה הם או הן פוסלות גבר.

יש גם בנות שלא מוכנות להתפשר על דברים בשביל גבר נורמלי בדיוק באותה רמה כמו שיש גברים שלא מוכנים להתפשר על כמה דברים קטנים בשביל בחורה מדהימה, יש גם להפך גברים שאני מכיר שמוכנים להתפשר על דברים קטנים, כלומר אי אפשר להגיד שרק נשים או רק גברים תמיד יתפשרו כי זה טכנית לא נכון.

ולשאלתך שואל השאלה, הגישה היא לא נכונה כל כך, אם זה היה נכון הרוב האוכלוסייה של אנשים ה*נורמליים* כבר יכלו להיות במצב שהם לא סובלים את החיים שלהם,
יש לא מעט מקרים שבהם יש בנות שמסתכלות על בחור כי הן אוהבות את האווירה שיש בו, והוא לא בהכרח שרירי (אני למשל), יש אנשים עם שרירים גדולים שאין להם זוגות אז מה זה אומר שהוא לא בחור מתאים? הכל זה תלוי במשיכה ולכל אחד זה מתבטא בצורה שונה.

בסוף המשיכה זה מה שחשוב אבל לא "משיכה" על סמך הנרמול החברה.
ויתר על כך, אחוז הפרעת אכילה בקרב בנות עומד על אחת לחמש(בנים זה אזור אחד ל8-10)


ולא, אף אחד לא אמר שאתה צריך להיות שרירי מכף רגל ועד ראש, זו סתם תפיסה מתקרבנת כפי שכתבו.

מעבר לכך, אני רואה את העבודה העצמה על הגוף השרירי כדבר חיובי ולא שלילי
יש בנים שסוג של נולדים עם גוף יפה ושרירי ופוטנציאלי להיות שרירני
זה המצב אתה לא רוצה אתה לא חייב הרוב לא ככה בכלל זה דורש הקרבה
לא חושב שלאושר כהן יש שרירים (הוא גם נמוך דרך אגב)
אנונימי
שמע אחי
וואלה כיף להיות גבר לא הייתי רוצה להיות אישה כמו שהנשים כאן היו אומרות לך אחרת
תדע להעריך להיות גבר זה לקחת את עצמך בידיים ולהתאמץ יותר
יש לך גם את כל היחידות העילית בצהל שפתוחות לפניך דווקא כי אתה יכול להשתמש בכוח הפיזי ביולוגי הזה
את בת 111 החיים השתנו מאז (ציניות) ^^
אנונימי
אז תיהיה במכון? מה הבעיה בזה
וואי ממש לא סורי
אם כל חלק בגוף של הגבר יהיה שרירי אני שוללת זה כלכך לא יפה
הגבר מושלם גם בלי להתאמן
שזה מכאיב ומשגע מחרפן לוקח המון זמן ולא באמת כיף לאלה שעושים את זה בשביל בנות ^^
אנונימי
זה לא קשור לא למראה ולא לכלום אני הכרתי מישהו שהיה עם הרבה בנות לא מצדיק את זה כמובן אבל הוא השתמש בפה שלו.
אנונימי
הבטיח להם כסף (השתמש בפה)
אנונימי
יא אללה תגידו לי מה אתם בכיתה גימל?
לא סיימנו עם הריב הדפוק הזה???
כולם סובלים
כולם עובדים
כולם אהבלים
לכולם קשה
אין קשר למין תבינו כבר
חחח ממש ממש לא
בסדר זה שאתה לא יודע לדבר עם בנות זה לא אומר שאני סתם אומר דברים^
אנונימי
אם אני שומעת עוד פעם אחת על גבר שמתקרבן כאילו הוא עבר מאות שנים של דיכוי אני אקפוץ מהגג
אנשים לא מבינים שביטחון עצמי זה גם איזה פקטור ביצרת קשר או ביצירת זוגיות
אנונימי
מי תרצה כבר שלא בטוח בעצמו אפילו כסטוץ
אנונימי
גבר*
אנונימי
אינסל ממוצע..
אנונימית
דווקא נשים הרבה יותר קלות בגוף, יש כאלו שאוהבות צאבי, יש שרירי, יש שחיף, נורא קל עם נשים
ל חובי הסלט עוד מעט אני אתקרבן על זה שאני שחור רוצה לקפוץ מהגג?
אנונימי
לא נכון, גם נשים וגם גברים משקיעים כדי לפתח גוף יפה. גבר לא צריך להיות שרירי מכף רגל ועד ראש כדי להיחשב יפה.

ושמע, לנשים יש ציפיות מאוד גדולות כמו לא להיות שעירה בכלל, מבחינת ציפיות חברתיות מצפים מהאישה יותר גם כי תופסים אותה באופן מיני יותר.
דיי להתקרבן פשוט תלך למכון
אנונימית
מי קבע שבאופן טבעי תהיה לי מותן צרה וישבן?
מה אתה אומר. החברה של היום 'מעריצה' את מי שיש לה מותן צרה. אני אגלה לך משו. לרוב הבנות אין מותן צרה ואז הן אוכלות על זה סרטים. לבנות יש יותר 'תנאי קבלה לחברה'. החברה מצפה מהן למשו שהרוב בכלל לא
60 אחוז מהשרירים זה ברגליים
לאף אחד לא אכפת מה הגודל של הרגליים של גבר אתה רק צריך גוף עליון מפותח בנות צריכות גוף תחתון מפותח
חוץ מזה לבנות יש 200 דברים שהן צריכות לעשות בשביל להראות טוב אל תזיין תשכל אתה נשמע נואש אחושרמוטה
שהחיים לא הוגנים ברוך הבא לכדור הארץ
רק חשוב לי להגיד בהמשך לשאלה הזאת שגוף יפה לא שווה כלום אם אין כלום בקופסא למעלה.
אף אחד לא דורש מגבר להיות שרירי וכל היום במכון, וזאת ממש נשמעת שאלה של ילד/נער מתבגר שעדיין לא פיתח ביטחון עצמי ומנסה לשכנע את עצמו שאם הוא יעבוד רק על הגוף פתאום כולן יעמדו בשבילו בתור, וזה ממש אבל ממש לא נכון.
ממש לא כל חלק בגוף צריך להיות שרירי בשביל גוף יפה

גם אפשר גוף יפה לאישה בלי מותן צרה..
אנונימי
שרירים בגבר זה לא מעניין מתי תבינו
לא נתנגד מן הסתם אבל זה לא מעניין אף אחת
גובה ופנים זה מה שחשוב לבנות אצל גבר
אנונימית
חד משמעית מנטליות גברית מתקרבנת
אתם בוכים על כל דבר שקיים גם אם לנשים יש גוף יותר מעוצב מה זה קשור? אנחנו משקיעות את כל יכולתנו בחדכ ואף אחד לא ביקש ממכם להיות באדי בילדרים שאתה מבלה 24/7 במכון זו בחירה אישית בלבד
^^לא נכון, יש אנשים בעיקר בנות שמוכנות לפסול בחור על דברים קטנים כאלו גם, מתי תבינו ששני צדדים סובלים מדברים כאלו ואחרים ולא רק בנות?

על מה מינוסים? למה פתאום כשיש דברים עובדתיים שגם קשורים לבנות פתאום אתם לא מסכימים?
אנונימי מה אני שומעת..
אם אתה מתאמן כדי להרשים נשים, לא נראלי שהאימון הזה ימשיך למשך זמן.
גם נשים צריכות שהגוף שלהן יראה טוב, כי להיות רק עם תחת ומותניים צרות זה לא כזה חשוב.
גם גברים וגם נשים הם קורבנות של מודל היופי, וזה בסדר לא להיות שרירי, או להיות בלי תחת ומותניים רזים.
שמע אני לא מכיר גבר אחד שיותר נשים החמיאו לו על השרירים מאשר גברים
אני מסכים עם זה לצערי
^^^^^^ ברור שבנות פוסלות על דברים קטנים אבל זה לא אחד מהם
פוסלות על גובה, מקצוע, פנים, שיער, דיבור, חוסר ביטחון
כמו שאתכם לא מעניין גובה של אישה אותנו לא מעניין שרירים שוב זה נחמד לא אומרת שלא אבל זה לא פרמטר
אנונימית
וואי זה כל כך לא נכון
לא נכון
מודל הגוף הנשי הוא להיות מאוד רזע עם כל מה שציינת
ומסכימה שגם מודל הגוף הגברי הרסתי
אני בעד לשנות את שניהם
אותי לא מעניין גוף טוב לא טוב מבחינתי כל הבנים בישראל ממילא לא הטעם שלי
אתה די טועה האמת הרבה יותר קל לנו לדעתי
הן צריכות לשים מייקאפ ולשמור על חיטוב זה לא קל בכלל
אנונימי
עכשיו לכו תראו את הבעלים של זמרות או שחקניות יפות, תאמינו לי, לרובם אין גוף שרירי וביניהם יש כל מה שאתם אומרים שהבנות פוסלות
אנונימית
זה בולשיט, כמו שיש בנות שאכן פוסלות על גובה נמוך, יש גם בנים פוסלים בנות גבוהות
אנונימית
זה ממש לא נכון הסטנדרטים של בנות הרבה יותר קשים אסור להיות נמוך מדי אבל סוגר גבוה מדי אסור להיות שטוח אבל אסור שיהיה לך יותר מידי אם אתה גדול אז אתה שמן אם אתה רזה את אנורקסית גם בנות עוברות את הלידה תשע חודשים של סבל ואז גם יש סימני מתיחה וקשה להוריד את המשקל אם אין לנו שירים אנחנו שבריריות ואם יש לנו אנחנו גבריות אז אני חושב שאתה דווקא ממש טועה (ודרך אגב לא נתתי כאן את כל הדוגמאות)
^בסוף אכן שני צדדים יכולים לסבול מכל מיני סטריוטיפים בגלל מה שאנשים מהאינטרנט וחברה מפיצים
"אז תאכלו פחות בו הו"
כן, אני בטוחה שככה בנות ירצו אותך
סתם ההסתגלות החיצונית הזאת על הגוף היא מגעילה ,קודם בוא נראה מה הגוף שלו,אני מבינה שזה חשוב אבל זה לא קריטריון ראשון זה לא העיקר,בעיני אם אתה בנאדם ששווה משהו אז גם המראה הכי פחות חתיך בעולם לא יוכל לקחת לך את זה...
זה לא נכון. גבר שרירי כן יהיה לו יתרון, אך אתה יכול לראות שהרבה גברים שמנים (גם בגילאים צעירים) נמצאים בזוגיות עם בחורות יפות. הסיבה לכך היא שיש להם תכונות אחרות שמפצות על כך כמו לדוגמה ביטחון עצמי גבוה, חוש הומור טוב וכו. אצל נשים לעומת זאת, המראה החיצוני משחק חלק יותר משמעותי ולכן זה יותר מאתגר. מה שציינת בקשר למותן ותחת, אז זה נטו עניין של מזל כלומר גנטיקה טובה או אימונים מפרכים בחדר הכושר.
נשים לא יבינו עד הסוף את הבעיות של גברים וגברים לא יבינו עד הסוף את הבעיות של נשים. ברור שיש צד אחד שסובל יותר אבל אין איך לדעת באמת כי גם החתך באוכלוסייה מאלו שסובלים הוא מאוד תלוי בגנטיקה של אותו אדם. גם בתוך קבוצות הנשים יש נשים הסובלות יותר וכאלה שסובלות פחות וגם אצל גברים זה ככה. קשה למדוד את זה. פשוט צריך לדעת ללמוד להכיל ולהוריד רמות שיפוטיות ולהתנהג כמו בני אדם. כי הדיון שנוצר כאן רק מגדיל את הפערים ומוריד את רמות החמלה אחד כלפי השני. כל אחד צועק את שחסר לו ומתעלם מהבעיות של הצד השני
זה ממש תלוי יש אנשים שיפה להם כרס ויש אנשים שיפה להם שרירים ...
נכון, אבל יש בנות שאין להם את הגנטיקה ואת "הצורה" ואין ברירה.
מצד שני גם לבנים זה ככה אז לא משנה.
כן אתה מודק בנים צריכים לעשות יותר, אבל בוא, זה יותר כיף.
כל מגדר צריך לטפח את עצמו. חיים בסרט עם סטנדרטים לא מהעולם הזה יש בכל מגדר
שמח שעזרתי
זה לא עניין של השוואה.
לא כל בת רוצה גבר שרירי ולא כל בן רוצה מישהי עם מותן צרה. שכל אחד יתאמן בכיף שלו ולפי המטרות שלו ויצא עם מי שבא לו, זה שאת/ה לא הטייפ הספציפי של מישהו/י זה לא אומר שאת/ה פחות יפה
תפרגני לי בבקשה בפרח אני ממש צריך