7 תשובות
בנות
חושבים שבנות כי הן יותר מדברות על זה, אבל בתכלס מניחה שאותה הכמות
בנות
כי בנים דואגים לזה בשקט ובנות מעדיפות לבכות במקום
כי בנים דואגים לזה בשקט ובנות מעדיפות לבכות במקום
בנות חדמש
בנות
בנות
בנות
באותו הנושא: