7 תשובות
בנות
חושבים שבנות כי הן יותר מדברות על זה, אבל בתכלס מניחה שאותה הכמות
בנות
כי בנים דואגים לזה בשקט ובנות מעדיפות לבכות במקום
Grl
בנות חדמש
בנות