8 תשובות
כן
עדיף שלא
הא שעה לא זה מעט
לא קריטי גם יש מצב שלא תקומי
לא
{;
שואל השאלה:
וואי נדפקתי אני גמורה
והטיסה ב6 send help
תישני בטיסה
לא, יהיה לך קשה לקום.
עדיף להישאר ערה
התחברות ל