8 תשובות
כן
עדיף שלא
הא שעה לא זה מעט
לא קריטי גם יש מצב שלא תקומי
לא
שואל השאלה:
וואי נדפקתי אני גמורה
והטיסה ב6 send help
וואי נדפקתי אני גמורה
והטיסה ב6 send help
תישני בטיסה
לא, יהיה לך קשה לקום.
עדיף להישאר ערה
עדיף להישאר ערה
באותו הנושא: