התחברות
הרשמה
כדאי לנסות לישון שעה וחצי או שאין טעם?
כי אני צריך להתעורר באחת
24 באפריל 2024, 11:32
שינה
עייפות
לילה
שעות שינה
בוקר
תשובה אחת
כן אם אין לך מה לעשות
ס
סהכ נחמדה מאוד
באותו הנושא:
נשאר לי שעתים וחצי לישון ואני לא נרדמת, לחכות לבוקר או לנסות לישון?
צריכה לקום בחמש וחצי לנסות לישון ?
אנחנו עוברים דירה היום ואני צריכה לקום בשש וחצי בבוקר להשאר ערה או לנסות ללכת לישון?
כדאי לי לנסות לישון עכשיו ולקום בעוד שעתיים, או לשתות קפה ולהישאר ערה?
לנסות לישון לשעה וחצי או שאין טעם?
נרדמתי ב9 וחצי וקמתי ב6 (לא בכוונה) כדאי לי לנסות לחזור לישון?
לנסות ללכת לישון או לראות שלטון הצללים (צריכה לקום ב7 וחצי) (מי שעושה לי ספוילר מת)
אני קמה בשמונה וחצי , אין מה לנסות ללכת לישון נכון?
אני צריך לקום בשש וחצי בבוקר לא ללכת לישון כבר או לנסות לישון עכשיו?
אני בלי שעות שינה ואני צריכה להתחיל להתארגן בחמש וחצי לנסות לישון או לוותר??
אני עייפה עכשיו, כדאי ללכת לישון או לנסות להחזיק את עצמי עוד קצת?