3 תשובות
רק אם את עייפה כרגע
מוטב שכן.
שיהיה לך קצת כוח.
שיהיה לך קצת כוח.
כדאי, שימי שעון מעורר
לילה טוב, שינה קלה וערבה :)
לילה טוב, שינה קלה וערבה :)
באותו הנושא: