3 תשובות
תראי איך את קמה מחר ואם זה עדיין ממש תפוס אז תוותרי לא יקרה כלום להפסיד פעם אחת
ואם את מרגישה יותר סבבה תלכי
ואם את מרגישה יותר סבבה תלכי
תעשי מתיחות ותזיזי את הידיים ותעשי אימון היום תשחררי אותן
עדיף שלא אם זה ממשיך מחר,
כנראה היה לך עומס באימון יותר מהרגיל
תעשי מקלחת חמה, תשתי מספיק ותאכלי מספיק חלבון,
אבל אל תשבי בספה מחר
תעשי התאוששות אקטיבית
תעשי הליכה מחר, מתיחות עד הגבול של הכאב. אל תעשי בכוח.
כנראה היה לך עומס באימון יותר מהרגיל
תעשי מקלחת חמה, תשתי מספיק ותאכלי מספיק חלבון,
אבל אל תשבי בספה מחר
תעשי התאוששות אקטיבית
תעשי הליכה מחר, מתיחות עד הגבול של הכאב. אל תעשי בכוח.
באותו הנושא: