2 תשובות
להצטלם יותר ולתרגל הבעות ותנוחות
אני גם לא נראה טוב בתמונות ככ
אני אישית אוהב לקחת תמונות כשאני קצת שיכור, או נגיד שחברים לוקחים בלי הידיעה שלי, שם אני מוצא את עצמי עם תמונות די טובות
אנונימי
התחברות ל
באותו הנושא: