6 תשובות
במקום להתלונן ולהתמסכן תקומי ותתחילי לעשות משו עם עצמך תתחילי בלשתות כוס מים ולסדר את החדר
לא, אבל תעשי משהו מעניין כול יום תעשי משהו את אוהבת או משהו שאת להתעסק בו משהו שמעניין אותך, ככה לא יהיה לך משעמם תשימי מוזיקה ותסדרי תחדר
כןן
כן
באמת שזה החופש הכי גרוע שהיה לי אי פעם
לגמרי אני.
וואלה לא