7 תשובות
ממש לא כולם,יש כאלה ויש כאלה
יש סיבה שאנחנו פה ולא באינסטגרם :)
אני בטוח מוזנח לא יודע לגבי האחרים, אבל מי מעלה ברוב גאונותו תמונות שלו לאינטרנט בימינו.
אולי, ואולי כי אותם הבנים ששואלים משהו בקשר ללוק שלהם נגיד ושולחים קישור לא מצלמים אלף תמונות עד שיצא להם התמונה המושלמת שתצא להם מחמיאה בטירוף
אפשר לטעון שזאת גם סוג של הזנחה ובעיה אבל אפשר גם לטעון שלא.
אפשר לטעון שזאת גם סוג של הזנחה ובעיה אבל אפשר גם לטעון שלא.
זה נוגד את חוקי האתר לבקש חוות דעת על תמונה שלך ולשים קישור..
אנונימי
כן
אנונימית
יש כאלה ויש כאלה...
באותו הנושא: