8 תשובות
אני גם ככה אוף
וואי גם אני ככה בול
גם לי ככה אחי
זה מודעות עצמית מוטעה
רוב האנשים ככה וזה בגלל שאתה לא רגיל למראה שלך במצלמה
אתה לא מצליח למצוא את הפוזיציה שלך ואפשר לעבוד על זה
רוב האנשים ככה וזה בגלל שאתה לא רגיל למראה שלך במצלמה
אתה לא מצליח למצוא את הפוזיציה שלך ואפשר לעבוד על זה
המראה משקרת אחי גם לי זה ככה
כי תמונות זו רזולוציה שונה וכאילו לא יודעת אף אחד לא אוהב את עצמו בתמונות ממש
כי המצלמה היא חרא
לא סתם על סט צילומים יש צלמים מקצועיים שיודעים זוויות ואנשים שהם על הסט במיוחד לכוון תאורה
לא סתם על סט צילומים יש צלמים מקצועיים שיודעים זוויות ואנשים שהם על הסט במיוחד לכוון תאורה
אנונימית
אם זה רק בתמונות אז כנראה משהו לא טוב במצלמה. אם באמת אתה מכוער אז גנטיקה
באותו הנושא: