4 תשובות
זה רק ההתחלה. תנסי עוד קצת אם תראי שבכלל לא הולך אז תשחררי
אני בעד תקשורת, אם את מרגישה שאת היחידה שיוזמת וחשוב לך להבין ממה זה נובע, תדברי איתה.
אם אין שינוי היא כנראה לא מעוניינת בקשר, אם היא רוצה היא תתחיל גם ליזום כדי להראות עניין.
אם אין שינוי היא כנראה לא מעוניינת בקשר, אם היא רוצה היא תתחיל גם ליזום כדי להראות עניין.
רק התחלתי לדבר חכי עם זה
אולי תנסי לדבר איתה על זה תקשורת זה דבר חשוב וגם זו רק ההתחלה מבינה יכול להיות בהמשך היא גם תשלח בעצמה ותיזום
באותו הנושא: