תשובה אחת
קשה לדעת מה היא חושבת ולענות לך איך היא מרגישה אבל לדעתי זה לא בהכרח אומר שהיא איבדה את העניין לחלוטין, יכול להיות שהיא פשוט הבינה (כמו שאתה הבנת) שזה לא יכול לקרות וזה נמרח ואז היא בחרה לא לפגוע ברגשות שלה יותר ולהתרחק כי זה משהו שאנחנו עושות. נשמע שהיה לכם סוג של התחלה של situationship והיא לא רצתה להמשיך עם זה ולהיפגע בסוף בגלל המציאות שאתם נמצאים בה אבל אני לא מכירה אותה בשביל להגיד לך אם שנתיים אחרי היא עדיין בקטע או אם יש אפשרות להצית את זה מחדש.
הייתי מתחילה קודם כל (לפני שאתה יוצר איתה קשר) לדבר עם אחותך, להסביר לה בדיוק את הסיפור ואולי עכשיו כשזה שנתיים אחרי וכולכם בוגרים וזה היא דווקא תהיה בסדר עם זה. אולי גם זה שאתה מראה לה שאתה עדיין מעוניין באותה חברה שנתיים אחרי מראה על רצינות מבחינתך ולא סתם מישהי שרצית להשכיב או משהו. תראה מה התגובה שלה כדי שלא תמשיך להאכיל את עצמך סרטים בנוגע לחברה, כי אם אחותך לא בסדר עם זה אז עדיף להתקדם הלאה מלסבול