5 תשובות
לדעתי כדאי לך לעבור אם ככה את מרגישה
תעברי בלית ברירה
תעברי.
את לא צריכה לעשות איתו שום שיחה. כן זה קצת מביך כי את צריכה לכתוב לו שאת צריכה את האישור על השיעורים שעשית אצלו והוא כבר יבין לבד וזהו.. את שולחת למורה חדש שעשית כבר 4 שיעורים כדי שלא יתחיל איתך מאפס וזה הכל
את לא צריכה לעשות איתו שום שיחה. כן זה קצת מביך כי את צריכה לכתוב לו שאת צריכה את האישור על השיעורים שעשית אצלו והוא כבר יבין לבד וזהו.. את שולחת למורה חדש שעשית כבר 4 שיעורים כדי שלא יתחיל איתך מאפס וזה הכל
שואל השאלה:
זה לא קשה לעבור? כי בטח הכל מההתחלה.. ואם הוא ישאל למה אני רוצה לעבור למורה אחר גם מה לרשום לו
זה לא קשה לעבור? כי בטח הכל מההתחלה.. ואם הוא ישאל למה אני רוצה לעבור למורה אחר גם מה לרשום לו
שואל השאלה:
כאילו מה שהיה לי מוזר שהוא אמר שיש לו תלמידים בשיעור 40 ובשיעורים 50 זה לא מוזר??
כאילו מה שהיה לי מוזר שהוא אמר שיש לו תלמידים בשיעור 40 ובשיעורים 50 זה לא מוזר??
באותו הנושא: