7 תשובות
לא חכם. עדיף ללכת לחופים נטולי מדוזות
לא רעיון טוב
רעיון לא טוב כל כך פשוט באמת עדיף ללכת כשאין הרבה מדוזות
מגוחך מאוד
הגעתי במדוזה ולא קרה כלום אל תחשבי על הבכי רע תחשבי שאולי יהיה טוב מאוד ורק תהני ואם תעקוץ אז יהיה לך משהו מצחיק לספר לילדים
שואל השאלה:
i'm a guy btw
אנונימי
התחברות ל