15 תשובות
אני אישית לא ראיתי את הסרט אבל לפי מה שאני יודעת בערך
העשירים עבדו קשה לכסף שלהם וזה לא סיבה לגנוב להם בגלל שהם עבדו על זה
העשירים עבדו קשה לכסף שלהם וזה לא סיבה לגנוב להם בגלל שהם עבדו על זה
לדעתי כן נכון גניבה היא לא בסדר אבל הוא לא עשה עם הכסף דברים כאלה ואחרים הוא עזר לעניים שאין להם לא כאלה שזה בונוס להם
ולעשירים אני מאמינה שלא יחסר אבל לגנוב זה בהחלט אסור
ולעשירים אני מאמינה שלא יחסר אבל לגנוב זה בהחלט אסור
בתקופה שזה קרה זה הגיוני ונכון אבל היום זה לא נכון מוסרית
שואל השאלה:
לא משנה אם ראית את הסרט או לא
אני שואל אם בכללי מישהו שלוקח את החוק לידיים וגונב לעשירים כדי לתת לעניים
לא משנה אם ראית את הסרט או לא
אני שואל אם בכללי מישהו שלוקח את החוק לידיים וגונב לעשירים כדי לתת לעניים
כנראה כן, בגלל שרובין הוד גנב ממי שגנבו
אז זה לא סבבה לדעתי כי למי שיש כסף כנראה עבד על זה קשה ולא צריך לגנוב לאנשים שעובדים קשה בשביל לתת לאנשים אחרים
שואל השאלה:
גנבו? הם לא גנבו
גנבו? הם לא גנבו
תלוי איך מסתכלים על זה.
בלגנוב בשביל עצמך ברור שלא,
אבל לקחת מהעשירים המושחתים ולעזור לעניים- הרבה אנשים יגידו שזה לא חוקי אבל עם לב במקום הנכון
בלגנוב בשביל עצמך ברור שלא,
אבל לקחת מהעשירים המושחתים ולעזור לעניים- הרבה אנשים יגידו שזה לא חוקי אבל עם לב במקום הנכון
מישהו גונב למישהו אחר זה עדיין לא סבבה
^^^בסיפור המקורי הם גנבו לפחות ממה שקראתי
שואל השאלה:
אני די בטוח שהם פשוט דיכאו את העניים כזה ולקחו לעצמם יותר
אבל זה לא שהם פיזית גנבו מהם הם פשוט עשו משהו לא נכון
אני די בטוח שהם פשוט דיכאו את העניים כזה ולקחו לעצמם יותר
אבל זה לא שהם פיזית גנבו מהם הם פשוט עשו משהו לא נכון
לפי ויקיפדיה רובין הוד והאנשים שלו גורשו מהאדמות שלהם בידי השלטון, בגלל שלא הייתה להם יכולת לשלם מיסים כבדים
שואל השאלה:
זה לא שהם גנבו
זה לא שהם גנבו
הם כנראה לא גנבו אבל הם צברו רכוש בגלל מיסים מוגזמים
לדעתי כן אנשים גובעים ברעב בשביל השחיתות
באותו הנושא: