4 תשובות
הלו גבר
לא
הוא טוב, תלוי למי.
בתור מישהי שרצתה להיות נאמנה בשלב מסויים הבנתי שוואלה זה סתם מיותר באתר שמלא בשחקנים.. כל אחד כאן חושב שהוא יכול לבחור למי להסיר ולמי לא.
אני חושבת שצריך להיות חוקים גם לנאמנים ולמי שמתקבל להיות אחד. והראשון מתחיל בבגרות/הגיל שלהם