68 תשובות
אוקיי אוקיי אני לא אעשה עם בעלי לעתיד קעקוע לא לצעוק עליי יואו
שואל השאלה:
^אני נשלחתי מהשמיים כדי לומר לך שאת תצטערי על זה בעתיד!
כל המטרה של השאלה היא רק בשביל להזהיר אותך! רק אותך!
זה לא סתם צירוף מקרים...
אנונימי
וואלה אני מודה לאלוהים ששלח לי אותך
למה אתם לא חושבים ככה אם אפשר לשאול?

לשאלה, לא גיבשתי לי דעה נחרצת בנושא האמת.
שואל השאלה:
את עשית הרבה מצוות לעולם והקדוש ברוך הוא רצה לתגמל אותך!
אנונימי
^ אני לא רוצה להתחיל לפרט כי לא תביני כשתגדלי תביני
חחח אוקיי אוקיי שתוק אתה לא יודע אם עשיתי מצוות
^^כשאגדל אבין? זו לא נשמעת כמו סוגייה קשה להבנה.
שואל השאלה:
אוקיי קודם כל נתחיל מההסבר הקל שהוא קעקוע, אני לא אוהב קעקועים, ואם אקעקע אז זה יהיה כבר משהו יותר משמעותי לדעתי
דבר שני אם נפרדנו אז נדפקנו (אחלה חרוז)
וחייב לעשות לייזר אחרת כל פעם שתראה את הקעקוע תיזכר בה, ובואי נהיה ריאלים לשניה זה הגיוני מאוד להיפרד ואל תאמרו (אם אתה בא בגישה שאולי תיפרדו אז אתם לא מתאימים או משהו כזה)
השרשרת טיפה יותר קשה להסביר...
אנונימי
שואל השאלה:
מזה אני לא יודע, אני והמלאכים והקדוש ברוך הוא מסתכלים מהשמיים ורואים הכל
אנונימי
בכלל לא סוגייה קשה להבנה, זוגות נפרדים תמיד לעשות קעקוע כזה ואז להיפרד יהיה מפגר, והרוב נפרדים הרוב המוחלט ואז מצטערים וצריכים להסיר או לעשות קאבר
שואל השאלה:
והלו שתקי את איך את מדברת קצת כבוד למלאך
אנונימי
מלאך וואו וואו תרגע אדוני
שואל השאלה:
אדון יש רק אחד גדול בשמיים, גברת נחמדה את יכולה להודות פשוט ולהמשיך במצוות הטובות שאת עושה, אחרת... לא כדי לדעת
אנונימי
לא, אני גם חושבת ככה
כן זו באמת בעייה(לשואל ולbrv)
שואל השאלה:
יודעת מה אני באתי בטוב ועכשיו באת לי ברע, אין בעיה, אומרת לי "לך לישון" בזלזול, רוצה שאגרום לך לנדודי שינה ולסיוטים?
אנונימי
למה מי אתה אה
שואל השאלה:
המלאך שלך שנשלח מהשמיים שיכול בשניה להופיע בלילה ולחנוק אותך אבל אם היית מתנהגת כמו ילדה טובה יכולתי לתת לך לחלום חלומות מדהימים ולישון כמו ילדה קטנה עם מוצץ
אנונימי
אוקיי שאני אבין זה או להחנק או לישון עם מוצץ?
שואל השאלה:
זה היה מטאפורה "לישון עם מוצץ" שיענו את תישני מעולה, אבל בעיקרון כן מעכשיו המוצץ יהיה גם מוחשי כי עיצבנת
וכן זה או זה או זה
אנונימי
תתעצבן בשקט
אני לא בעד ולא בנגד. יש לפעמים קעקועים משותפים יפים ושרשראות יפות אבל לפעמים הם מגזימים בצורה יש קעקועים מוגזמים שרשראות שאני לא בקטע שלהם
שואל השאלה:
יאללה לכי מפה, אם אני אתעצבן בשקט אז את תיחנקי ביסורים
את צריכה להרגיע אותי במקום להתגרה בי
אנונימי
אבל באלי להתגרות בך
שואל השאלה:
מה את מעדיפה, לקבל כאפה או סטירה?
אנונימי
חיבוק
שואל השאלה:
סבבה קיבלת גם סטירה וגם כאפה את החיבוק תקבלי אחר כך
אנונימי
רק חיבוק
שואל השאלה:
את יכולה לחבק את הכף רגל שלי היא דווקא מאוד תשמח
אנונימי
דיי
שואל השאלה:
נו אני אהיה נחמד ואדאג לנקות אותם בשבילך כי אני בן אדם טוב, אחרי הכל אני המלאך שלך וצריך לשמור עלייך, עד לרגעים שאת מעצבנת אז אפשר לחרוג טיפה
אנונימי
היי חבוב אתה מעצבן אותי
שואל השאלה:
מעצבן אותך עד שאת אדומה כמו עגבניה?
אם כן אז מצויין אני גם אוכל אותך
אנונימי
גם אני לא בקטע הזה
שואל השאלה:
שקט את יא ניגע
לכי תיגעי במחבט חם
אנונימי
אני מתה ראית תתשובות שלי שם אה
שרשרת עוד מילא. אבל קעקוע.. אם אתם מחליטים להפרד נדפקתם
אין לי בעיה עם שרשרת
סתם קיטשי, מי שרוצה שיעשה
אבל קעקוע זה לא מומלץ, אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך וקעקוע זה משהו שנשאר להרבה זמן ואם מצליחים להוריד אותו עדיין נשאר סימן של הלייזר.
שואל השאלה:
וואי אח שלי עיצבן אז הוא קיבל מכות, כדי לך לא לעצבן גם אחרת זה יהיה יותר כואב
^^^וכן יכוכבת, וואלה הפתעת ולא ציפית שזה אני, אני שאלתי את השאלה של הניגע במטרה לבדוק את התשובות שלך וככה אדע אם מגיע אסלח לך
למזלך עברת וסלחתי אבל אני אציק לך
גם כשאני סלחתי
אנונימי
שקרן זה לא אתה
רגע בן כמה אתה אל תגיד לי שאתה 20
שואל השאלה:
נשבע זה אני מה אני נראה לך שקרן
ואני בן 46 שוגר דאדי סאקסי
אנונימי
מה 46 מה בן כמה אתה נו
שואל השאלה:
בן 46 אנלא שקרן, מה לא חיפשת שוגר דאדי?
סתם נו תנחשי
אנונימי
נוו בן כמה אתה איןלי כוח
שואל השאלה:
תנחשי כבר, מה את מוותרת בקלות, זה פחות מ20 כדי לא להדאיג אותך
אנונימי
שואל השאלה:
וזה מעל הגיל שלך
אנונימי
שואל השאלה:
איזה גיל היית רוצה שאהיה נתחיל מזה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם נו פחות מ17
אנונימי
שואל השאלה:
כן 16! אני פדופיל
אנונימי
נו דיי טוב איןלי כוח נו
שואל השאלה:
אה אז בן 16 זה לא טוב בשבילך? יאללה לכי מפה יקטינה
אנונימי
מה הקשר אתה מבלבל לי תמוח מה אתה רוצה
שואל השאלה:
בטוח שלא נפלת על הראש וסתם האשמת שאני זה שדפק לך תמוח?
ובסדר זהו הפסקתי לעשות בעיות אני המלאך הכי טוב שלך, יש לך מזל שקיבלת אותי
אנונימי
איןלי כוח אלייך אתה בן 16 או לא?
שואל השאלה:
שעה אני אומר לך שאני בן 16 מה לא מובן סעמק
אנונימי
טוב
שואל השאלה:
אני מבין מה קורה פה, הגיל לא טוב, אז החלטת לענות יבש ולהפקיר את המלאך שלך, הגיוני לחלוטין
אנונימי
הגיל נדיר אבל אתה מעצבן אותי ולמה אתה לא כותב לי הודעה כאילו באיזה קטע לא הבנתי
שואל השאלה:
אז אני רוצה לומר שאת קטינה ואני לא פותח פה גן ילדים, סתם אני פשוט אוהב לעצבן ואת צריכה להתמודד עם זה כי ככה החלטתי
ותשלחי לי את הודעה למה אני נראלך העבד שלך
אנונימי
אין בעיה לא צריך
שואל השאלה:
וואי וואי מה התעצבנת כזה קשה לעשות שתי קליקים, סתם אני בכלל אנונימי ואי אפשר, אז יאללה אני שולח לך אבל חייב ללכת להתאמן
אנונימי
את לא היחידה לא חושב שיש מישהו שלא חושב ככה
לך לישון לך
שקט שקט אתה