8 תשובות
לפי דעתי לא שווה את הכסף והכאב
לדעתי לא, זה שאת שטוחה לא אומר שאת צריכה ניתוח
אם את אוהבת את החזה שלך אין סיבה לעשות
שואל השאלה:
לא אוהבת
אנונימית
אם זה ממש ממש מפריע לך ברמה שאת לא אוהבת את זה בכלל אז אפשר לשקול לעשות אבל לדעתי זה מיותר
לדעתי יותר יפה טבעי וחשוב פשוט לאהוב את עצמך כמו שאת למרות שזה קשה
לדעתי ניתוח זה לא יפה,רואים שזה לא טבעי.
אבל אני מבינה אותך לגמרי,בתוך שטוחה.
תלמדי לאהוב את עצמך,זה חלק ממך בסופו של דבר.זה לוקח זמן.
לא שווה
בתור גבר יש הרבה מאוד שטוחות במדינה שאין להן מתחרות..יש הרבה דברים שאת יכולה לעבוד עליהן במראה החיצוני שיכולים להעלות לך מאוד את הביטחון אבל אם את מרגישה דזה ממש ממש מפריע לך ברמת החושבת על זה המון אז שר לחשוב על זה אבל תקראי על זה כי זה גם יכול להיות מסוכן לבריאות בעתיד
ניסית אולי לעשות מסה? לאכול יותר
התחברות ל