עד לפני כמה חודשים,כשהייתי חופפת ומסרקת את השיער הסירוק היה קל,זתומרת הייתי צריכה ממש שתי סירוקים לכל השיער והשיער היה חלק. אבל בחודשים האחרונים משהו שונה,השיער שלי מלא קשרים שלוקח לי לפחות חמש שבע דקות להתיר,אני חופפת באותה תדירות ולא חושבת שהחלפתי מוצרים לשיער. למישהו יש רעיון למה זה קורה?
6 בפברואר 2025, 22:08
תשובה אחת
מזג האוויר, בחורף האוויר יותר יבש ולכן גם השיער יבש יותר