יש לי שאלה במתמטיקה שאני לא מבינה בכללי לא מבינה את כל הקטע של פרופורציות
א.בכיתה ח'1 יש 24 בנים ו15 בנות. (חישבתי שהיחס המצומצם בין הבנים לבנות הוא 5:8) בכיתה ח'2 יש 16 בנים ו10 בנות. (גם פה חישבתי שהיחס המצומצם בין הבנים לבנות הוא 5:8)
ב. האם קיימת פרופורציה ביחסים שחישבתם בסעיף א? הסבירו