11 תשובות
עגיל נוסף זה הדבר הכי פחות כואב
אין לי הליקס, אבל זה יותר כואב. בכל מקרה הכאב עובר מאוד מהר אם הפירסר מהיר
לא כואב בכלל
עשיתי הליקס ובאמת שזה לא כאב לי בכלל
ציפיתי לכאב בן זונה אבל לא
שואל השאלה:
זהו אני יודעת שבתנוך זה הכי פחות כואב כי אין עצם.
אבל השאלה היא עד כמה, אני מאוד רגישה לכאב.
ואם אני מתחילה אם משהו מן הסתם אתחיל עם עגיל נוסף בתנוך, אז איך זה יהיה לי לדעתכם? או אנשים שכואב להם דברים בקלות איך היה לכם?
אנונימית
זה כואב לשניה בדיוק
לא התעמקתי בכותרת, יש לי סף כאב גבוה, אבל באמת שלא הרגשתי את העגיל בכלל
זה ממש לא כואב באמת
אבל אולי אני לא רלוונטית כי לרוב דברים לא כואבים לי
תשיגי פה עוד תשובות ותראי
שואל השאלה:
^^^בתנוך? יכולה לתת לי השוואה נגיד של הכאב? למרות שזה גם יכול להשתנות מאדם לאדם..
אנונימית
התנוך לא כואב. ההליקס כואב, לא יותר מדי, אבל ההחלמה לא קלה
מרוב שזה כאב מהיר אני לא זוכרת כמעט שום עגיל חוץ מקונץ שכאב לנ
בתנוך זה בטח לא כואב עשיתי בכיתה א
התחברות ל