22 תשובות
שואל השאלה:
איזה משחה הכי טוב לשים?
איזה משחה הכי טוב לשים?
אנונימית
בתור אחת עם 22 עגילים, לכי לפירסר אבל לא זה שעשה לך אותם, לכי לאחד טוב, הוא יבדוק לך וכבר יגיד לך מה לעשות
סינטומיצין, או בפנטן פלוס שתיהם טובים
מי מלח זה הדבר הכי טוב לעגילים מה יש לך^^^^
בפנטן פלוס סינטומצין סתם דביק כזה
לכי לפירסר!!
^^ זה טוב לסחוס של האוזן אבל לתנוך זה סתם מייבש אותו עדיף אלכוהול 70% לתנוך
אנונימית
אנשים שכתבו לך פה לא באמת *מקצועים* לכי לפירסר שעובד בזה והוא כבר ידע מה את צריכה לעשות, זה קרה לי גם והלכתי לפירסר שלי, הוא בדק אז העגיל ואמר לי מה לעשות ותוך שבוע בדיוק עבר לי.
לא זה לא^^
מי מלח לא טוב לעגיל שני ושלישי זה טוב ללמעלה של האוזן אז תפסיקי עם זה ופשוט שימי סינטומצין כל לילה ותחכי שזה יעבור וזה כנראה נגרם בגלל שעשית עם אקדח שני חורים באותו הזמן
אנונימית
שימי את המשחה כי התחילה לך אינפקציה, מי מלח לא יעזור לאינפקציה שמים את זה רק בהתחלה, ואלכוהול מייבש ולא מומלץ
לקחת קיסם אוזניים עם קצת סבון ומים ולעבור על החור גם מאחורה וגם מקדימה טוב טוב כמה פעמים, ואז לשטוף עם זרם מים ישר על האוזן.
הגיוני שכואב בימים הראשונים, אבל אם זה ממשיך תבדקי את זה
הגיוני שכואב בימים הראשונים, אבל אם זה ממשיך תבדקי את זה
ממש לא, את חושבת שלשים משחה יותר טוב מללכת לאיש מקצוע שזה העבודה שלו? הבדיקה עצמה בחינם אז מה כבר יקרה ללכת ליבדוק לייתר ביטחון
דיברתי אל האנונימית
^^יש לי 5 עגילים 2 בכל תנוך ואחד הליקס ואני רק אומרת מנסיון אישי שלי
אנונימית
^^אנחנו חא יודעים יותר טוב מאיש מקצוע מן הסתם אנחנו רק עונים על השאלה מנסיון שלנו אם היא רוצה שתלך לפירסר אבל היא שאלה אז אנחנו עונים
שואל השאלה:
חח קיצר סגרנו על סינטו והמשחה השניה שאמרתם?
סופיה תודה על הרצון לעזור אבל ללכת לאיש מקצוע פחות רלוונטי לי לכרגע ולזמן הקרוב לכן שאלתי פה
חח קיצר סגרנו על סינטו והמשחה השניה שאמרתם?
סופיה תודה על הרצון לעזור אבל ללכת לאיש מקצוע פחות רלוונטי לי לכרגע ולזמן הקרוב לכן שאלתי פה
אנונימית
היא תלך והוא יגיד לה בדיוק מה שכתבתי, אין סיבה ובתור אחת שעשתה 22 את אמורה לדעת מה הפתרון וזה לא כזה מסובך, שימי משחה ונגמר הסיפור
אסור אלכוהול לטיפול בפירסינג כי זה מייבש את החירור ולא נותן לו החלים בצורה טובה, כמה עגילים וניסיון יש לך שאת חושבת ככה?
מי אמר אלכוהול? תקראי שוב מה שכתבתי
סינטומצין הכי טוב
בפנטן פלוס גם יעבוד
למרוח כל יום, לא להפעיל לחץ על האיזור, ויהיה בסדק
בפנטן פלוס גם יעבוד
למרוח כל יום, לא להפעיל לחץ על האיזור, ויהיה בסדק
לחטא ולשים משחת עיניים פעם פעמיים ביום עד שזה עובר
באותו הנושא: