5 תשובות
לך לפירסר שחורר אותך, תבקש שיבדוק את האיזור ואם יש זיהום או משהו הוא כבר ינחה אותך מה לעשות
שואל השאלה:
זה באילת איך אני אסע לשם עכשיו, אני רק שואלת אם יש איזה משהו שאני יכולה לעשות
3*
אם כואב לך האיזור או שיש שם אדמומיות או שיוצאים מהעגיל כל מיני נוזלים או מוגלות, זה אומר שיש לך אינפקציה ויש משכה מיוחדת בשביל זה, לא זוכרת איזה אבל בקלות תוכלי לבדוק..
יכול להיגרם מכך זיהום, ויכול להיות שהכאב יעבור עם הזמן. זה הגיוני שיכאב ויאדים, העצם הזר (הפירסינג) נתקע בדפנות של החור וזה גרם לפגיעה חמורה.
את צריכה לעקוב אחרי זה, ולראות אם מתפתח זיהום או שהאדמומיות והכאב עוברים.
בינתיים תחטאי עם המשחה בפנטן פלוס (ללא מי מלח), היא תעזור לרפא את הפצע ותרגיע את הכאב והאדמומיות.
אם את רוצה, תעדכני אותי ואוכל לעזור.
שואל השאלה:
אין כלום זה סתם פשוט כואב וקצת אדום
3*