9 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא משנה מי זה כואב בטירוף בכל מצב זה נראלי סתום או משהו
אבל זה לא משנה מי זה כואב בטירוף בכל מצב זה נראלי סתום או משהו
אנונימית
חור לא נסתם ברגע
שואל השאלה:
אז מה לעשות
זה כואב לי בטירוף להכניס
אז מה לעשות
זה כואב לי בטירוף להכניס
אנונימית
להכניס ולחטא הרבה. אם יש לך שימי גם משחת אלחוש
שואל השאלה:
יואו הזכרת לי את המשחה שליי
יואו הזכרת לי את המשחה שליי
אנונימית
מבינה אותך
תבקשי מאחותך או ממישהו שיכניסו לך
תבקשי מאחותך או ממישהו שיכניסו לך
שואל השאלה:
אבל זה כואב בטירוףףףף
אבל זה כואב בטירוףףףף
אנונימית
תכניסי את העגיל
החור לא נסתם זו מוגלה
החור לא נסתם זו מוגלה
כרגע לחטא ולשים בפנטן פלוס ותלכי לפירסר שלך לקונץ' לוקח זמן להחלים ואם יש עדיין מוגלה אז לא מומלץ להחליף אותו
אנונימית
באותו הנושא: