6 תשובות
וואלה לא הבנתי אם את יכולה לסדר לי קצת אני אשמח
לדעתי את לא צריכה
שואל השאלה:
בעיקרון חברה אמרה משהו לא יפה על חברה אחרת ואז אמרתי שזה לא מכבד להגיד את זה ואז היא התעצבנה והתווכחנו על זה קצת
אנונימית
זה נשמע לא ממש גדול אז לפעמיים עדיף להתנצל פשוט ולהמשיך כרגיל
שהיא תתעצבן ותשתה כוס מים ויעבור לה, יצאת סך הכל בנאדם ופיירית
אנונימית
את לא צריכה
התחברות ל