9 תשובות
למה שתצטערי על משהו שהוא אמת
לול
הכל טוב
לא מה זה בצחוק
שואל השאלה:
אם מבטים היו יכולים להרןג אז אני והוא כבר מזמן לא היינו פה
אנונימית
לא חח אבל איתי רוצה להיות בכיתה כזו
אני הייתי בורחת אבל כן כדאי לומר "וואי סליחה זה היה לגמרי בצחוק" ולדפוק ספרינג
לא