5 תשובות
שואל השאלה:
^^^^^ כי הן פשוט חופרות על זה שבאנו 5 דקות לפני במקום 15 ולמרות שהן התעכבו וזה והן מתעצבנות בגלל שלא הקשבתי להן כי פעם שעברה היינו באמצע שום מקום שעתיים מהבית
אנונימית
לדעתי כולכן חייבות התנצלות לכל אחת מכן אבל כן תבואי ותתנצלי כי כולכן כועסות
לא
גם נשמע ריב ממש ילדותי , למה צריך להתעצבן בגלל אפליקצייה לתחבורה ציבורית..