6 תשובות
לא אלה אם כן עשית את זה בכוונה
אנונימית
וואי סליחה שלא עניתי, לא שמתי לב להודעה
אני ממש מתנצלת,
לגבי מה שרשמת..
זה בסדר
תגיד שהיית עסוק
אם זה מישהו שאתם מדברים בתדירות גבוהה אז כן
הכל בסדר
ולמה לא ענית לו?