7 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה?
למה?
כי אנחנו לא נגרש בני אדם סתם ככה ממדינות בשביל לבנות עוד שטח למדינה שלנו
לגרש?
היא צריכה לסיים את הכיבוש ולהקים לפלסטינים מדינה
היא צריכה לסיים את הכיבוש ולהקים לפלסטינים מדינה
אנונימי
לא היום מוחמד ^
לא נשמע לי ריאליסטי במיוחד, עלינו להתרכז בפתרונות ששרוים תחת גבולות ההגיון.
לגרש לאן? אני באמת שואל. יש 22 מדינות ערב. לאן הם כולם ילכו?
חוץ מזה, יש מדינות ערב שבהן או הממשלה או האזרחים אוהבים את ישראל. הם לא גרים בישראל. איזה תירוץ יש לגרד אותם מהמדינות שלהם שאנחנו אפילו לא נמצאים בהן?
חוץ מזה, יש מדינות ערב שבהן או הממשלה או האזרחים אוהבים את ישראל. הם לא גרים בישראל. איזה תירוץ יש לגרד אותם מהמדינות שלהם שאנחנו אפילו לא נמצאים בהן?
באותו הנושא: