10 תשובות
סליחה על הבורות, אבל למה שיצטרכו להשאיר אותם פה?
שואל השאלה:
^^ למה לא? מסתננים לרוב לא מביאים דברים טובים למדינה
בכל אופן, אני לא מוצא סיבה שנצטרך להשאיר אותם פה.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי במה זה מועיל להשאיר אותם.
אז אני בעד לגרש
ברור לגרש.
הם לא יהודים והם לא קשורים למדינה, וחוץ מזה רוב הפליטים פה בתל אביב רק אונסים ותוקפים
כן מסתננים אין להם מקום פה
שואל השאלה:
לא מדובר בפליטים
מדובר במשפרי דיור ששמעו שטוב כאן ולכן החליטו לעבור לפה
שואל השאלה:
^ התקווה האחרת שלהם נמצאת במצרים, לוב ואפילו באירופה
באירופה בכלל מדיניות ההגירה היא חיובית הם מחבקים את כל המהגרים נותנים להם כסף ועבודה אז שהמסתננים יעברו לאירופה
לגרש,פרט אולי למקרים הומניטריים של אנשים שבאמת אין להם תקווה אחרת.