13 תשובות
למה לא?
הם מביאים רק נזק לא?
את הערבים הישראלים לא.
ערביי יהודה ושומרון כן
ואז מי יעבוד בבתי חולים?
בבניה?
בניקיון?
במשלוחים?
במוקדי שירות?

החרדים יבואו לעבוד בעבודות האלה?
אנונימי
מה קשור ערבים בקושי עובדים בניקיון משלוחים ומוקדי שירות^^
אחד הדברים הכי אהובים עלי בעולם זה אנשים שמדברים שטויות.

כאילו באמת ניתן לעשות דבר כזה, למחרת כל העולם בחרם על ישראל, ומהר מאוד המדינה תקרוס, ואז הגלגל יתפך מהר מאוד...
אנונימי
בכל מקרה אתה צריך את הערבים כי הם כוח אדם גדול במדינה ויש לנו תלות גדולה בהם.
בנייה
ניקיון
רופאים ורוקחים
שירות לקוחות
קיצר כל העבודות הפחות כיפיות
חד משמעית כן
כן.
ובקשר לניקיון ושירות לקוחות... אפשר להביא הודים וסינים... שלא רוצים רק לרצוח ולשחוט משפחות...
איך שירות לקוחות ?הודים וסינים איך תלמד אותם עברית? נו באמת
אנונימי
לא. אם אנחנו רוצים שכמות הטרור תפחת משמעותית צריך להתחיל בלא לתת יחס אנושי למחבלים- קודם כל לעשות תנאים לא טובים בכלא(פחות אוכל,פחות מקום נוח לישון וכו' ), עונש מוות, לא לטפל בהם בבתי חולים..
אם ננקוט את הצעדים האלה זה ירתיע המון ערבים וזה יכול לעזור בשיפור המצב הבטחוני
וגם אם זה לא יעזור - בשום אופן לא מגיע להם יחס אנושי כזה .
כן
לא חסר מדינות שהם יכולים ללכת עליהם
לא. לגרש את כל ערביי ישראל, יגרום לבעיות כלכליות חמורות בישראל ואני לא מגזים.