15 תשובות
חלק לא, חלק כן.
יש כאלו עם דעות עוד איכשהו שאפשר להבין, יש כאלו עם דעות שבאמת אסור להיות לחיות כאן.
מי שנגד צהל ונגד היהדות לא צריך להיות כאן.
יש כאלו עם דעות עוד איכשהו שאפשר להבין, יש כאלו עם דעות שבאמת אסור להיות לחיות כאן.
מי שנגד צהל ונגד היהדות לא צריך להיות כאן.
לא.
אנשים צריכים ללמוד לקבל אחד את השני, חלאס.
אנשים צריכים ללמוד לקבל אחד את השני, חלאס.
לא. חופש הביטוי הוא אבן יסוד במדינה דמוקרטית.
שואל השאלה:
אני חושב שכל מי נגד ביבי צריך לחיות במדינה אחרת
אני חושב שכל מי נגד ביבי צריך לחיות במדינה אחרת
אנונימי
שואל השאלה:
רוב השמאל לא רוצים תמלחמה הזאת ואומרים שזה רצח עם
רוב השמאל לא רוצים תמלחמה הזאת ואומרים שזה רצח עם
אנונימי
^^ לפי מה שזכור לי הרבה ימנים אמרו שהצבא לא התריע לביבי על השבעה לאוקטובר ובכך הוא נתן ל1,500 אנשים להירצח לא?
התכוונתי ^5
אלו שטוענים שיש כיבוש, מלשינים על חייל צהל, שמים ילדים קטנים על כבישים כדי לחסום תנועה (מה שקפלן עשו) (המשטרע לא עושה כלום בניגוד להפגנות אחרות.. צביעות)
אותם חייב לסלק.
אותם חייב לסלק.
אנונימי
לא.
כולנו יהודים, כולנו אחים. מספיק עם השנאה.
יש דעות ודברים שצריך לאסור, אבל לא מגרשים יהודים. יהודי לא מגרש יהודי.
אין לנו מדינה אחרת וצריך לאהוב אנשים לא משנה מה הדעות הפוליטיות שלהם.
כולנו יהודים, כולנו אחים. מספיק עם השנאה.
יש דעות ודברים שצריך לאסור, אבל לא מגרשים יהודים. יהודי לא מגרש יהודי.
אין לנו מדינה אחרת וצריך לאהוב אנשים לא משנה מה הדעות הפוליטיות שלהם.
כן
; וואלה אין לי רעיון לשם עכשיו ;
עניתי.. אמרתי שיש שמאל ויש שמאל קיצוני. על השאלה האם לגרש שמאלנים - אמרתי שרק את הקיצוניים שחושבים שיש כיבוש ומלשינים על חיילי צהל ושונאים את הדת - לאלו אין בכלל זכות להיות פה
אני לא אמרתי בחיים על חיילים שהם רוצחים..
רוב החרדים לא מכנים אותם 'רוצחים'.
אם כבר, מי שקורא לחיילים רוצחים הם אנשי שמאל שהולכים עם דגלי פלסטין להאג ומלשינים על החיילים..
מה גם, בגצ ידוע שהוא שמאל קיצוני וכל פסיקותיו זה לטובתם ולטובת הפלסטינים..
עניתי.. אמרתי שיש שמאל ויש שמאל קיצוני. על השאלה האם לגרש שמאלנים - אמרתי שרק את הקיצוניים שחושבים שיש כיבוש ומלשינים על חיילי צהל ושונאים את הדת - לאלו אין בכלל זכות להיות פה
אני לא אמרתי בחיים על חיילים שהם רוצחים..
רוב החרדים לא מכנים אותם 'רוצחים'.
אם כבר, מי שקורא לחיילים רוצחים הם אנשי שמאל שהולכים עם דגלי פלסטין להאג ומלשינים על החיילים..
מה גם, בגצ ידוע שהוא שמאל קיצוני וכל פסיקותיו זה לטובתם ולטובת הפלסטינים..
אנונימי
חס ושלום. ישראל היא מדינה דמוקרטית שיש בה מגוון דעות וטוב שכך. בגלל שביבי - המסית והמפלג הראשי - הפך את מטבע הלשון "שמאלנים בוגדים" לשגור ובגלל זה את השמאל לדעה לא לגיטימית ולאנשים לא לגיטימיים, לא צריך לגרש לא אותם ולא אף אחד אחד. צריך להתחיל להשתמש בחשיבה ביקורתית ולהבין מה היא שטיפת מוח ומה היא אמת. השמאלנים - מלח הארץ, מיישבי המדינה על כל גבולותיה, לוחמים קרביים, אנשי ערכים ושלום.
אנונימי
דרך אגב, מי שנפגע הכי הרבה ב7.10 היו שמאלנים קיצונים.. מה תגידו על זה?
האם עוד הפעם תאשימו את זה על המאמינים/חרדים?
כמה טוב שאני פיקח כדי להבין שכל הפוליטיקה זה שקר אחד גדול ושלא צריך לא 'ימין' ולא 'שמאל'
אבל ברור מאוד באיזה צד יש יותר מזיקים... גם אם הם מיעוט, הם עושים הרבה רעש ושולטים בכל המפתחות במדינה
תראו את ההבדלים..
אני אמרתי שצריך לסלק רק שמאל קיצוני שתומכים במחבלים ובאנטישמים
אתם אומרים לגרש את כל מי שהוא לא שמאלני..
האם עוד הפעם תאשימו את זה על המאמינים/חרדים?
כמה טוב שאני פיקח כדי להבין שכל הפוליטיקה זה שקר אחד גדול ושלא צריך לא 'ימין' ולא 'שמאל'
אבל ברור מאוד באיזה צד יש יותר מזיקים... גם אם הם מיעוט, הם עושים הרבה רעש ושולטים בכל המפתחות במדינה
תראו את ההבדלים..
אני אמרתי שצריך לסלק רק שמאל קיצוני שתומכים במחבלים ובאנטישמים
אתם אומרים לגרש את כל מי שהוא לא שמאלני..
אנונימי
לא
צריך לגרש ימנים קיצוניים
צריך לגרש ימנים קיצוניים
אנונימי
החרדים משמידים את כלכלת ישראל,זה רק הולך להחמיר עוד ועוד עם אחוזי הילודה שלהם
הם לא לוקחים אף חלק בצבא וזוללים תקציבים בשביל ללמוד תורה במזגן ומעיזים להטיף לאחרים בארץ
והחרדים זה כמות הרבה יותר גדולה של אנשים מהשמאל המיעוט שהצגת פה הרגע
הם לא לוקחים אף חלק בצבא וזוללים תקציבים בשביל ללמוד תורה במזגן ומעיזים להטיף לאחרים בארץ
והחרדים זה כמות הרבה יותר גדולה של אנשים מהשמאל המיעוט שהצגת פה הרגע
באותו הנושא: