7 תשובות
כן כן
כן
כן
אנונימית
גם לי היה טסט ב14:50 והייתי שנייה ודווקא היה ריק וקליל
אני רוצה לומר ש 10:40 יותר קל אבל עכשיו חופש אז לא יודעת
התחברות ל