8 תשובות
כן, בהצלחה לך ולנו
לא ממש
ידני או אוטומט?
יחסית כן
שואל השאלה:
ידני
ידני
זה בסדר
זה בסדר אל תדאג לגבי זה
זה הרבה אבל אתה עושה ידני שזה יותר קשה, תעדכן אם עברת בהצלחה:))
באותו הנושא: