7 תשובות
שואל השאלה:
ובישראל זה באמת לא משנה אם תעשה טעויות או לא תעשה טעויות בטסט, בסופו של דבר כל אחד נוהג איך שבא לו במדינה הזאת.
ובישראל זה באמת לא משנה אם תעשה טעויות או לא תעשה טעויות בטסט, בסופו של דבר כל אחד נוהג איך שבא לו במדינה הזאת.
אנונימי
שואל השאלה:
משהו אחד יכול לעשות טסט מושלם ואחרי זה לנהוג כמו נהג שודים, שום קשר.
משהו אחד יכול לעשות טסט מושלם ואחרי זה לנהוג כמו נהג שודים, שום קשר.
אנונימי
כן זה ממש בדיחה
בחול אתה לא חייב לעשות שיעורי נהיגה לפני טסט ובעיקרון ההורים מלמדים אותם לנהוג ואז הם פשוט הולכים לטסט
שואל השאלה:
נראלי בחו"ל עוד מותר שתעשה טעויות וזה, וטסט אצלהם זה אפילו לא 20 דקות
נראלי בחו"ל עוד מותר שתעשה טעויות וזה, וטסט אצלהם זה אפילו לא 20 דקות
אנונימי
כי בישראל זבל... אין הסבר
אני גם תוהה איך זה ככ בקלות אצלם
אני גם תוהה איך זה ככ בקלות אצלם
ישראל דקדקנית בהרבה דברים, הרבה דברים אסור לאזרח להחזיק פה, קשה יותר להתקבל לרפואה, קשה יותר להוציא רשיון לנשק, הבדיקות והתשאול בשדות תעופה די קפדניים, יחסית למדינות אחרות, מערכת החינוך פה יחסית קפיטליסטית ולא אוטונומית ביחד למדינות אחרות (מבחנים ארציים המכונים בגרות זהים בין התיכונים, לא כל תיכון מחליט בעצמו ל מבחני הסיום שלו), כל דבר פה דורש בירוקרטיה, לעסוק בבנייה זה בכלל טירוף של ניירת.
אבל כל זה נובע מקפדנות, אולי לדעתך זו קפדנות יתר, אולי את גם צודקת, אולי צריך להקפיד יותר בדברים כאלו ופחות בדברים כאלו, אבל בשורה התחתונה זה נובע מחוקים עם נסיון לוודא שלא יהיו תקלות, כמה שאפשר.
אבל כל זה נובע מקפדנות, אולי לדעתך זו קפדנות יתר, אולי את גם צודקת, אולי צריך להקפיד יותר בדברים כאלו ופחות בדברים כאלו, אבל בשורה התחתונה זה נובע מחוקים עם נסיון לוודא שלא יהיו תקלות, כמה שאפשר.
באותו הנושא: