4 תשובות
בטסט הראשון שלי קיבלתי תאריך עוד לפני שחזרתי הביתה מהטסט הפנימי...
אבל לקח שבועיים לקבל תאריך חדש והוא בכלל בסוף אוקטובר (בגלל החגים אני יודעת אוף) יותר מחודש הידד
את צריכה להמשיך עם השיעורים וזהו אין פיתרון אחר
שואל השאלה:
זה לקח לי 3 שבועות בערך וגם שבועיים זה יחסית הרבה (אחרי שאתה נכשל אין הרבה סבלנות)
אנונימית
זה לא הרבה זמן
לי זה לקח שבועיים ובזמן הזה עשיתי שיעורים