3 תשובות
מבינה את זה לגמרי. כאילו לא התנסית בזה בגיל שמתנסים בזה בדרך כלל ובגיל שזה נורמלי להיות בלי מודעות עצמית ועכשיו אם תעשי את זה לא נכון זה ייראה לך יותר מביך מלעשות את זה בגיל 13-14 כזה נגיד. אני בת 23 ולא מתאפרת ביום יום שלי בגלל זה.
הייתי מציעה פשוט להתחיל לאט לאט, את לא צריכה עכשיו פול פייס מייקאפ- תתחילי בקונסילר נקודתי פה ושם ולפני שאת מנסה את זה גם, תנסי כמה אופציות באיזו פעם שאת סתם נשארת בבית, תחפשי טיפים בטיקטוק ותנסי ללמוד עוד. שאת מאופרת ומרגישה טוב עם עצמך תשאלי חברה כנה אם זה נראה טוב ותקבלי טיפים גם.. אני לא בעד ההתמכרות הזו לאיפור אבל אני גם מבינה את החוסר בזה
הייתי מציעה פשוט להתחיל לאט לאט, את לא צריכה עכשיו פול פייס מייקאפ- תתחילי בקונסילר נקודתי פה ושם ולפני שאת מנסה את זה גם, תנסי כמה אופציות באיזו פעם שאת סתם נשארת בבית, תחפשי טיפים בטיקטוק ותנסי ללמוד עוד. שאת מאופרת ומרגישה טוב עם עצמך תשאלי חברה כנה אם זה נראה טוב ותקבלי טיפים גם.. אני לא בעד ההתמכרות הזו לאיפור אבל אני גם מבינה את החוסר בזה
אם את מרגישה עם ביטחון בלי איפור אין לך מה לנסות בכוח זה סתם להשתעבד לזה, מלא כסף ובאמת מתמכרים לאט לאט זה הופך למצב שלא מרגישים בנוח לצאת בלי איפור ברמת הג'ל גבות ואם בכל זאת את רוצה אז קודם כל יש מלא מלא מלא מדריכים ברשתות כמו טיק טוק וזה וגם אין מה לעשות לוקח זמן קצת להבין מה כל מוצר עושה ומבחינת גוונים גם לוקח זמן בהתחלה הסיכוי שיצא לך מושלם הוא קטן אבל לאט לאט צוברים יותר ידע ומשקיעים יותר באיפור גם מבחינת כסף כי זה ניהיה חשוב יותר
אנונימית
גם אני הייתי ככה בהתחלה , לא הייתי רגילה לשים איפור ולא הייתי בטוחה לגבי איך נראיתי ואם התפארתי יםה או שזה מוגזם מדיי
אנונימית
באותו הנושא: