7 תשובות
כן
ובאופן כללי אני לא אוהבת טייצים
לפעמים
יש פעמים שנגיד הטייץ לוחץ ביריכיים(נראה לי שככה כותבים את זה) ואז יש הרגשה רעה כזו כי ככה אני מבינה שאני משמינה וזה פשוט כואב
לא ולא בקטע של לפגוע באף אחד
חלילה
3~3